منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

ویرایش(ادیت) انگلیسی نیتیو (Native English Editing) چیست؟

درباره ویرایش انگلیسی نیتیو بیشتر بدانیم

ویرایش(ادیت) انگلیسی نیتیو (Native English Editing) چیست؟
به قلم:Researcheditor

ویرایش نیتیو چیست؟

وقتی عمیقاً درگیر نوشتن متنی علمی هستید، طبیعی است که به زبان مادری خود فکر، بحث و یادداشت‌برداری کرده و ایده‌های اصلی را به زبان مادری خود بازنویسی کنید. همچنین هنگام تهیه نسخه اولیه، تمایل بیشتری به نوشتن به زبان مادری دارید. اصولاً ما ترجیح می‌دهیم متن پژوهش خود را به زبان مادریمان بنویسیم تا از اشتباهات دستور زبان و ناهمواری‌های فرهنگی در طول مراحل نوشتن پژوهش جلوگیری کنیم. این مسئله کاملاً قابل‌قبول است اما با انتشار پژوهش خود به یک زبان واحد، قابلیت مشاهده آن توسط بسیاری از افراد مهم را از بین می‌بریم.

 

حجم تحقیقات علمی منتشرشده دائماً در حال افزایش است که منجر به پذیرش دشوارتر مقالات می‌شود. کیفیت زبان متن علمی، نقش بسزایی در تضمین موفقیت مقاله دارد. ضعف زبانی یکی از مهم‌ترین دلایل رد «reject» مقالات توسط مجلات است. ویرایش مقاله و حذف ایرادات زبانی، منجر به انتقال واضح و مؤثر مطالب شده و بهترین تأثیر اولیه را بر سردبیر مجله می‌گزارد. درنتیجه داوران مجله بیش از مهارت‌های زبانی، بر کیفیت مقاله شما تمرکز کرده و شانس پذیرش مقاله شما افزایش می‌یابد.

 

ویراستاری مقاله:

داشتن مقاله‌ای بدون خطاهای نگارشی و دارای متنی واضح و قابل‌درک، برای چاپ در مجلات ضروری است. درواقع هدف اصلی ویراستاری (ویرایش)، بهبود کیفیت مقاله شما است. به فردی که ویرایش مقاله شما را بر عهده دارد، ویراستار گفته می‌شود. ویراستار معمولاً بر قوانین دستوری و نگارشی مسلط بوده و از تحصیلات مرتبط با آن برخوردار است. ویرایش مقاله شامل سه نوع اصلی می‌شود.

 

ویرایش علمی - تخصصی:

اولین نوع ویرایشی که روی یک متن علمی صورت می‌گیرد، ویرایش علمی - تخصصی است. در این نوع ویرایش صحت اطلاعات و داده‌های ارائه‌شده، بررسی و شیوه بیان مطالب با استانداردهای علمی مطابقت داده می‌شود. در ویرایش علمی - تخصصی، ویراستار باید در مورد موضوع مقاله اطلاعات کافی و تا حدودی تسلط داشته باشد تا بتواند با اصلاح جملات به انتقال مفاهیم تخصصی متن کمک کند. در این نوع ویرایش معمولاً از اساتید دانشگاه و یا کسانی که با موضوع مقاله آشنایی زیادی دارند، کمک گرفته می‌شود.

 ویرایش زبانی - ساختاری:

 در این نوع از ویرایش، ساختار جملات به‌منظور فهم آسان‌تر و سریع‌تر متن مورد بررسی قرار می‌گیرند. اشتباهات دستوری، ابهام‌های احتمالی در مفاهیم، استفاده از لحن نامناسب و ناهماهنگی در جملات اصلاح می‌شوند. همچنین با ساده کردن متن، انتخاب واژه ­های بهتر، حذف زوائد و حشوها، تلاش می‌شود متنی روان و فاقد اشتباهات دستوری ارائه شود.

 ویرایش فنی (صوری):

در ویرایش فنی به‌ظاهر متن توجه می‌شود. تمرکز ویرایش فنی بیشتر بر اصلاح غلط‌های املایی و بهبود کیفیت زبانی مقاله است. یکدست کردن متن، تصحیح علائم نگارشی، بررسی پاراگراف‌ها، یکدست کردن علائم دستوری، بررسی اصطلاحات، بازبینی ارجاعات، رعایت قواعد عددنویسی و تعیین محل تصاویر و جداول ازجمله مواردی هستند که در ویرایش فنی انجام می‌شوند.

 

 ویرایش نیتیو یعنی چه؟

ویرایش نیتیو یعنی متن شما توسط فردی که زبان مادری وی انگلیسی است و به ساختار و قواعد دستور زبان انگلیسی مسلط است، ویرایش شود. هدف از ویرایش نیتیو مقاله، ارائه متنی عاری از خطاهای دستوری، ابهامات، عبارات و اصطلاحات غیربومی است. پس از ویرایش، به نظر می‌رسد که متن توسط فردی انگلیسی‌زبان «native» نوشته‌شده است، مفهوم موردنظر شما بلافاصله آشکار می‌شود و متن با قوانین نوشتار علمی مطابقت خواهد داشت.

 نکته حائز اهمیت در ویرایش نیتیو متن، مجله‌ای است که قصد دارید مقاله خود را برای آن ارسال کنید. زبان انگلیسی در کشورهای انگلیسی‌زبان با لهجه‌ها و قواعد دستوری متفاوتی صحبت می‌شود. سه لهجه رایج انگلیسی عبارت‌اند از: آمریکایی، انگلیسی و استرالیایی.

درنتیجه حتی اگر زبان مادری شما انگلیسی باشد، مهم است که بین انگلیسی انگلستان «UK English» و انگلیسی آمریکا «US English» تفاوت قائل شوید. مقاله‌ای که به انگلیسی «UK» نوشته‌شده اما توسط یک آمریكایی خوانده می‌شود، ممكن است این تصور غلط را كه متن نادرست نوشته‌شده است، ایجاد ‌کند.

باید به ماهیت مجله‌ای که می‌خواهید مقاله خود را به آن ارسال ‌کنید، توجه کنید. به‌عنوان‌مثال، اگر می‌خواهید مقاله خود را در یک مجله هندی به چاپ رسانید، بهتر است متن خود را به زبان انگلیسی «UK» بنویسید.

 

گواهی ویرایش نیتیو  Native Editing Certificate

یکی از مواردی که در ویرایش نیتیو باید به آن توجه شود، گواهی ویرایش نیتیو ویراستار است. بسیاری از سردبیران در مجلات برتر علمی به ارائه مدرک ویرایش نیتیو توسط نویسندگانی که زبان مادری آن‌ها انگلیسی نیست، نیاز دارند. این گواهی تأیید می‌کند که متن، مقاله و یا سایر کارهای پژوهشی شما توسط ویراستار حرفه‌ای زبان انگلیسی تصحیح و ویرایش شده است. درواقع گواهی ویرایش نیتیو، تائید می‌کند که متن شما ویراستاری‌شده و تمامی ایرادات دستوری، نگارشی و ظاهری آن اصلاح‌شده‌اند.

اگرچه داشتن گواهی ویرایش نیتیو، چاپ مقاله شما در مجله موردنظر را تضمین نمی‌کند، اما شانس پذیرش آن را افزایش می‌دهد. همچنین با ارائه این گواهی روند ارسال و تصمیم‌گیری در موردپذیرش و یا رد مقاله شما تسریع می‌شود. زمانی که گواهی ویرایش نیتیو همراه با متن مقاله به مجلات فرستاده شود، سردبیر مجله به‌جای توجه به مسائل نگارشی، به بررسی محتوای مقاله پرداخته و بر اساس محتوای مقاله تصمیم‌گیری می‌کنند.

 هزینه ویرایش نیتیو مقاله:

مدت‌زمان و هزینه ویرایش نیتیو مقاله با توجه به رشته، موضوع و نوع نوشتار مقاله، تعیین می‌شود. ازآنجایی‌که ویرایش نیتیو توسط ویراستار نیتیو انجام می‌شود، هزینه به دلار و یا یورو دریافت شده و نرخ آن بسته به سابقه و مهارت ویراستار متفاوت خواهد بود.

 ویرایش مقاله توسط افراد خبره در رشته های مختلف

دانشجویانی که پس از نگارش مقالات خود، نیاز به ویرایش مقاله داشته باشند و نمی توانند از پس ویرایش مقاله خود بربیایند؛ می توانند ویرایش نیتیو مقالات خود را به دست افرادی خبره در رشته تخصصی خود بسپارند. برای این منظور شاید یافتن فردی خبره و توانمند در رشته تخصصی خود کاری سخت باشد و نتوانید به هر کسی در این زمینه اعتماد کنید.

در حالیکه گروه تخصصی ریسرچ ادیتور بستری را برای شما به وجود آورده است تا شما بتوانید به راحتی مقالات خود را به دستان توانمند این مرکز بسپارید. در این مرکز افراد خبره و توانمند در رشته های مختلف وجود دارند که می توانند ویرایش مقاله شما را به درستی و طبق استانداردسازی مقالات در همایش ها و کنفرانس ها و مجلات مختلف انجام دهند.

بنابراین دیگر جای نگرانی برای اصلاح و ویرایش مقالات نیست و شما می توانید مقالات خود را با اطمینان خاطر تمام به دست افرادی باتجربه و متخصص بسپارید که سال ها در زمینه ویرایش مقالات مختلف کسب تجربه کرده اند تا بتوانند نیاز طیف وسیعی از مشتریان خویش را پاسخ گفته و موجبات رضایت آن ها را در پی داشته باشند.

ویرایش نیتیو چیست و چگونه می توان به ویرایش مقالات اطمینان حاصل کرد؟

یکی از اقدامات قابل توجهی که در مرکز ریسرچ ادیتور وجود دارد؛ ویرایش نیتیو مقالات مختلف می باشد. به این صورت که ویرایش مقالات شما به دست کسانی سپرده می شود که نسبت به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند و می توانند مانند زبان مادری خود به این زبان تکلم کنند و نکات دستوری آن را با تمامی نکات ریز و درشت آن به خوبی می دانند. سپردن ویرایش مقالات خود به دست چنین کسانی خیال هر مشتری را از انجام ویرایش نیتیو مقاله خویش راحت و آسوده خاطر می کند.

ضمن اینکه این دسته از افراد دارای گواهینامه نیتیو هستند. به این صورت که در طی سال ها فعالیت در زمینه ویرایش مقاله توانسته اند امتحان خود را به خوب پس بدهند. پس با این اوصاف می توان با خیال راحت تری ویرایش مقالات خود را به دست این مرکز سپرد.

آمار بالای میزان رضایت مشتریان از ویرایش نیتیو خود گویای کیفیت بالای مقالات ویرایش شده در این مرکز می باشد که نشان دهنده سابقه درخشان و رزومه بالای ویراستارهای موجود در ریسرچ ادیتور می باشد. پس بهتر است شک و تردید را کنار گذاشته و در صورت نیاز به ویرایش نیتیو مقالات خود همین اکنون به صورت اینترنتی و غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنید و منتظر دریافت مقالات ویرایش شده خود باشید.

انواع ویراستاری مقالات با دقت نظر بالا

ویرایش نیتیو مقالات خود دارای انواع مختلفی است. گاهی اوقات در ویراستاری مقالات یک ویراستار می بایست مقاله مورد نظر را از نظر علمی زیر و رو کرده و به اصلاح علمی مقاله مورد نظر بپردازد.

اما گاهی اوقات از نظر علمی ممکن است مقاله های شما مشکلی نداشته باشد؛ ولی در عین حال سرشار از ایرادهای نگارشی و دستوری باشد که در این صورت نیز می بایست مقاله مورد نظر ویرایش ساختاری شود و گاهی اوقات نیز زبان یک مقاله نیاز به پخته و قوی تر شدن دارد که در این صورت نیز باید کار را به کاردان سپرد تا با ویرایش نیتیو یک مقاله انگلیسی را به گونه ای ویرایش کرد که انگار یک انگلیسی زبان آن را به رشته نگارش درآورده است.

بنابراین در ویرایش نیتیو، یک مقاله را به صورت های مختلف علمی، فنی، ساختاری، دستوری، ویرایش علائم نگارشی و... ویراستاری می کنند تا در نهایت مقاله مورد نظر از هر جهت پیراسته و کاملا اصلاح گردد.

انجام امور ویراستاری در انواع مختلف آن با دقت نظر بالایی صورت می گیرد تا بتوان تمامی عیوب یک مقاله را از هر جهت برطرف نمود. بنابراین در صورت نیاز به ویرایش مقاله خود به گونه های مختلف می توانید با سپردن مقاله خود به گروه ریسرچ ادیتور، مقاله ای استاندارد و کاملا استاندارد را در اختیار داشته باشید.

کیفیت بالای ویرایش با هزینه های به صرفه

شاید تا پیش از ثبت سفارش ویرایش مقاله های خود این دغدغه را در ذهن داشته باشید که هزینه ویرایش نیتیو چقدر است و چگونه مورد محاسبه قرار می گیرد؟ هر یک از دانشجویان به دنبال مرکزی هستند که هم بتوانند ویرایش مقاله های خود را به آن ها بسپارند و هم در عین حال هزینه های به صرفه و مناسبی را برای این مهم خرج کنند.

به همین سبب است که ریسرچ ادیتور نیز تمامی هم و غم خویش را در این راستا قرار داده است تا ویرایش نیتیو مقاله های شما را با بالاترین راندمان کاری و کیفیت ممکن به سرانجام برسانند و در عین حال هزینه های به صرفه ای را برای ویرایش مقاله های شما در نظر بگیرند. اینحاست که می توان با خیال راحت به این مرکز اعتماد کرد تا با صرف هزینه های ایده آل و مناسب از وجود ویرایش نیتیو زیر نظر افراد متخصص و فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه ها بهترین بهره وری را داشته باشند.

برای اطلاع از هزینه های ویرایش نیتیو مقاله های خود می توانید با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی ریسرچ ادیتور مشاوره های لازم را در این خصوص بگیرید و با مقایسه کردن هزینه ها و تعرفه های ویرایش مقاله در این مرکز با سایر مراکز دیگر در نهایت تصمیم بهتری برای سپردن مقاله خود به مراکز ویرایش مقاله بگیرید.

آماده سازی مقالات شما برای مجلات معتبر

در صورتی که می خواهید مقاله نگاشته شده خود را آماده پذیرش در مجله های معتبر علمی و پژوهشی کنید؛ بهتر است ویرایش مقاله خود را به دست افرادی بسیار توانمند و مجرب در رشته تخصصی خویش بسپارید تا مقاله شما رد نشود و بتوانید با پذیرش مقاله خود در مجلات معتبر، رزومه بسیار خوب و موفقی را برای خود رقم بزنید.

برای این منظور می توانید مقاله خود را به ریسرچ ادیتور بسپارید تا آن ها بر حسب تجربه و تخصص بسیار بالای خود بتوانند با ویرایش نیتیو مقاله های شما، مقاله مورد نظر را از هر نظر پیرایه نموده و آن را آماده پذیرش در مجله های معتبر کنند. هر چقدر شما مقالات بیشتری را در مجله ها به چاپ برسانید؛ رزومه خود را بیشتر تقویت کرده اید. 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×