منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

مشخصات یک مقاله چاپ شده در مجلات

مقالات منتشر شده در مجلات چه مشخصاتی دارند؟

مشخصات یک مقاله چاپ شده در مجلات
به قلم:Researcheditor

Volume number: شماره ی سالِ انتشارِ یک مجله را مشخص می کند.

Issue number: شماره ی مجله، در یک سال مشخص می باشد.

Number: تعداد کل شماره های یک مجله را مشخص می کند.

مثال: Volume number: 2 ، Issue number: 2 ، Number: 6 ، به این معنی است که این مجله در سال دوم انتشار خود می باشد که دومین شماره را نیز در این سال چاپ کرده است و در مجموع تا به حال 6 شماره چاپ کرده است.

 

اصطلاح DOI :

این اصطلاح مخفف عبارت Digital Object Identifier به معنای شناسه دیجیتال است. یک کد عددی است که همانند اثر انگشت برای هر مقاله بی همتاست. این کد همانند بارکد برای شناسایی محصولات آنلاین بکار برده میشود. بطور خلاصه DOI بطور بی همتا و انحصاری مختص هر مقاله میباشد و کلید اصلی ارتباط این محصول آنلاین با سایر محصولات آنلاین (در اینجا سایر مقالات) در دنیای مجازی محسوب میشود.

#post_282

اصطلاح PMID :

 در کنار اصطلاح DOI اصطلاحی با نام PMID وجود دارد که مخفف عبارت PubMed ID است و بسیار شبیه به کارایی DOI میباشد . برای مثال به سایت pubMed.gov بروید در این سایت لیست چندین میلیون مقاله ثبت شده وجود دارد که با سرچ موضوع انتخابی خود در این سایت میتوانید به زورنال‌های لیست شده برسید که به سادگی میتوانید شاخص PMID در هر مقاله را پیدا کرده و با وارد کردن آن در فرم درخواست , مقاله مورد نظرتان را از این سایت درخواست کنید .

#post_82

انواع تناوب چاپ در مجلات : 

1-هفته نامه  ( دوهفته نامه )  Weekly

2-ماهنامه (دو ماهنامه )  Monthly  

3-فصلنامه ( دوفصلنامه ) Seasonally 

4-سالنامه Annual 

5-گاهنامه Periodical

 

#post_6

 

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور :  07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد انجام رفرنس نویسی مقاله یا پایان نامه، و سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش فرمتینگ(استاندارسازی) ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

#service_formatting

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×