منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

ویرایش نیتیو با هوش مصنوعی

ویرایش نیتیو مقاله با AL

ویرایش نیتیو با هوش مصنوعی
به قلم:Researcheditor

Edit با هوش مصنوعی

نوشتن مقاله علمی به زبان انگلیسی برای غیر انگلیسی زبانان یک کار دلهره آور است. هوش مصنوعی می‌تواند این کار را به راحتی انجام دهد. چالش های نوشتن به زبان خارجی در ادبیات علمی مشهود است. متون دانشمندان غیر بومی انگلیسی زبان واضح نیستند و حاوی اشتباهات گرامری هستند و اغلب توسط مجلات معتبر رد می شوند. بنابراین ویرایش نیتیو یا Native Edit را باید کسی انجام دهد که کاملا به زبان انگلیسی مسلط است. در واقع ویرایش نیتیو با هوش مصنوعی این عمل را بدون نیاز به ویراستاران انسانی انجام می‌دهد. هوش مصنوعی می تواند راه حلی برای بهبود نوشتارهای علمی به خصوص برای دانشمندان بومی انگلیسی زبان باشد. هوش مصنوعی می‌تواند به جستجوی مقالات علمی مرتبط، تولید خلاصه و کمک به نوشتن بخش‌های مختلف مقاله، از جمله چکیده، مقدمه، روش‌ها، نتایج و بحث کمک کند. برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند اشتباهات گرامری را تصحیح کرده و سبک نوشتاری را بهبود ببخشند، که هر دوی این موارد به‌ویژه برای افراد انگلیسی زبان یا  Nativeمفید هستند.

دو برنامه هوش مصنوعی که می توانند به جستجوی مقالات علمی مرتبط در اینترنت کمک کنند، Elicit و ResearchRabbit هستند. برنامه‌های نرم‌افزار هوش مصنوعی مانند Grammarly و Paperpal می‌توانند اشتباهات گرامری و املایی را تصحیح کنند. در حالی که ChatGPT همچنین می‌تواند جملات و پاراگراف‌ها را بازسازی، متن را بازنویسی و کلمات و عبارات مناسب را پیشنهاد کند. ویرایش نیتیو با هوش مصنوعی یا Native Edit با استفاده از ابزارها و الگوریتم‌های پیشرفته(یک روال محاسباتی) باعث بهبود سئوی متن و مقاله نویسی خواهد شد. به طور کلی، هوش مصنوعی می تواند ابزار موثری برای بهبود وضوح، سبک و انسجام نوشتار علمی باشد و به دانشمندان غیر بومی انگلیسی زبان کمک کند تا تحقیقات خود را به طور مؤثرتری انجام دهند. اکثر مقالات علمی در ادبیات جهان به زبان انگلیسی، توسط غیر انگلیسی زبانان نوشته شده است.

 

Native Edit

دانشمندان غیر بومی انگلیسی زبان در نوشتن مقالات واضح، مختصر و بدون اشتباهات گرامری با مشکلات زیادی روبرو هستند. با این وجود، علیرغم استفاده از واژه‌پردازها و غلط‌گیر املا، متن نهایی هنوز با متن‌های ایجاد شده توسط انگلیسی زبانان بومی مقایسه نمی‌شود. در نتیجه باعث کاهش شانس پذیرش این مقالات در مجلات علمی معتبر می‌شود. ویرایش نیتیو با هوش مصنوعی تمام این مراحل را به درستی انجام می‌دهد تا مقالات معتبر شما پذیرش شوند.

ویرایش نیتیو با هوش مصنوعیویرایش نیتیو با هوش مصنوعی

 

ویرایش نیتیو

پژوهشگران در سراسر جهان قصد دارند دست نوشته های خود را در مجلات معتبر بین المللی انگلیسی زبان منتشر کنند. ابزار ویرایش نیتیو با هوش مصنوعی نه تنها در تصحیح خطاهای زبانی بلکه برای اطمینان از استفاده صحیح اصطلاحات خاص دامنه، بسیار مؤثر است. هوش مصنوعی (AI) شامل توسعه الگوریتم‌ها و برنامه‌های رایانه‌ای است که می‌تواند با تقلید از هوش انسانی، پیش‌بینی یا تصمیم‌گیری بر اساس داده‌های دنیای واقعی بگیرد. علاوه بر این، سیستم‌های هوش مصنوعی را می‌توان برای تشخیص الگوهای داده، پیش‌بینی و یادگیری از تجربه آموزش داد. بنابراین هوش مصنوعی می تواند وظایفی را انجام دهد که معمولاً نیاز به استدلال و تصمیم گیری شبیه انسان دارند. یک مقاله انگلیسی نیازمند ویرایش نیتیو است تا پذیرش شود و این عمل را باید شخصی انجام دهد که دارای زبان مادری انگلیسی و مدرک معتبر از دوره‌های تخصصی ویراستاری و داوری مقاله باشد.

 به عنوان مثال، ChatGPT (ترانسفورماتور از پیش آموزش داده شده تولیدی) یک مدل زبانی است که توسط  OpenAI (American artificial intelligence) توسعه یافته است که برای ایجاد پاسخ های زبان طبیعی به درخواست های متنی طراحی شده است و عمل ویرایش نیتیو را به راحتی انجام می‌دهد. علاوه بر این، سیستم هوش مصنوعی زیربنایی ChatGPT بر روی مقادیر زیادی از داده های متنی از اینترنت از قبل آموزش دیده است که به آن امکان می دهد الگوها و ساختارهای زبان ها را بیاموزد. در واقع نرم افزار ChatGPT یکی از ابزارهای ویرایش نیتیو با هوش مصنوعی است. این نرم افزار رایگان می‌تواند مقالات انگلیسی بهبود یافته و بدون ایرادات و اشتباهات نگارشی ایجاد کند.

با تمام این قابلیت‌ها، برنامه‌های هوش مصنوعی می‌توانند به دانشمندان در جستجوی مقالات علمی مرتبط در اینترنت، خلاصه کردن آنها و نوشتن چکیده‌ها، عنوان‌ها و بخش‌هایی از مقدمه، روش‌ها، نتایج و بحث کمک کنند. علاوه بر این، برنامه‌های هوش مصنوعی می‌توانند اشتباهات را تصحیح کرده و سبک نوشتاری متون نوشته‌شده قبلی را بهبود بخشند، که هر دو به‌ویژه برای دانشمندان غیر بومی انگلیسی‌زبان مفید هستند. برای سفارش ترجمه، پارافرایز کردن برای بررسی سرقت ادبی و ویرایش نیتیو با هوش مصنوعی می‌توانید به سایت researcheditor.org مراجعه کنید.

ویرایش نیتیو با هوش مصنوعیویرایش نیتیو

  اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

 

 

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×