منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

ویرایش مقاله با هوش مصنوعی

ویرایش مقاله با AL

ویرایش مقاله با هوش مصنوعی
به قلم:Researcheditor

ویرایش مقاله با AI

استفاده از هوش مصنوعی برای تصحیح کار شما یک مفهوم بسیار جذاب که دارای چندین مزیت نسبت به ویراستاران انسانی مقاله است. استفاده از ابزارهای ویرایش مقاله با هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهند که در عرض چند ثانیه خطاهای احتمالی را در کار خود پیدا کنید. برخلاف انسان‌ها، آن‌ها می‌توانند حجم زیادی از اطلاعات را به سرعت پردازش و زمان شما را برای کار روی مسائل دیگر آزاد کنند. ویرایش مقاله با هوش مصنوعی می‌تواند اشتباهات گرامری، اشتباهات تایپی و نقطه گذاری و همچنین برخی از مسائل سبکی را تصحیح کند و اینها خطاهای رایجی هستند که الک کردن و مرتب کردن آنها به طور قابل توجهی طول می‌کشد. از آنجایی که آن‌ها از یک الگوریتم پیروی می‌کنند، ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی نیز ثبات را در سراسر مقاله تضمین خواهند کرد. در حالی که تضمینی برای تشخیص اشتباه انسان‌ها وجود ندارد اما کامپیوترها تقریباً همه چیزهایی را که برای شناسایی برنامه ریزی شده اند، انتخاب می‌کنند.

 این امر به ویژه برای مقالات بزرگ یا مقالاتی با چندین نویسنده مفید است، به خصوص جایی که ممکن است تناقضات زیادی در متن پنهان باشد. ابزارهای ویرایش و ترجمه مقاله هوش مصنوعی نیز نسبتاً ارزان و اکثر آنها مبتنی بر اشتراک هستند و به نویسندگان زمان زیادی می‌دهند تا از آنها در پروژه‌های زیادی که می خواهند، استفاده کنند. این کار هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و می‌تواند بهره وری را با اجازه دادن به نویسندگان برای تمرکز بر کارهای دیگر افزایش دهد. علیرغم این چشم اندازهای جذاب، استفاده از هوش مصنوعی به تنهایی برای ویرایش مقاله و مقاله نویسی می تواند منجر به مشکلات متعددی شود. در نهایت، ابزارهای تصحیح نمی‌توانند کار شما را تفسیر کنند.

 ویرایش مقاله با هوش مصنوعی

 

ویرایش مقاله با هوش مصنوعی

 

بررسی مقاله با هوش مصنوعی

با وجود دستیابی به نتایج سریع، اکثر نویسندگان ترجیح می دهند تمام تغییراتی را که هوش مصنوعی در کارشان ایجاد می کند، مرور کنند. به این دلیل است که این اطمینان وجود ندارد که نرم افزار کار خود را به طور کامل انجام دهد. ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی می توانند اطلاعات را به اشتباه تفسیر، تغییرات غیرضروری ایجاد و خطاهایی را به کار نویسندگان وارد کنند. همچنین برای انسان لازم است هر تغییری را که می‌تواند ارزش کار را کاهش دهد (اما لزوماً نادرست نیست)، شناسایی کند. به عنوان مثال، نرم افزار ویرایش مقاله با هوش مصنوعی ممکن است دقیق ترین مترادف را برای یک کلمه یا عبارت انتخاب نکند (به خصوص اگر یک اصطلاح فنی باشد) و بر جریان متن تمرکز نداشته باشد، بنابراین برای مسائلی مانند توتولوژی، تسلطی ندارد.

یک انسان قادر خواهد بود آنچه را که شما درخواست می‌کنید و اینکه چگونه از هنجار برای بیان ایده خود منحرف می‌شوید، درک کند و یک کامپیوتر صرفاً بر روی قوانین و الگوهای آثار قبلی متمرکز است، بنابراین ممکن است اصالت و خلاقیت در آن وجود نداشته باشد.

عمق ویرایش

محبوب ترین ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی نیز نمی‌توانند تغییرات زیادی که یک ویرایشگر انسانی می تواند انجام دهد، ایجاد کند. لازم است که خودتان نرم‌افزار را برنامه‌ریزی کنید (مثلاً از راهنماهای سبک سازمانی پیروی کند) که اغلب دارای قواعد زبانی و نقطه‌گذاری بسیار خاصی است. آنها کمتر قادر به تشخیص موضوعات مختلف ظریف، سرقت ادبی یا اصطلاحات هستند، که خطر انتشار اطلاعات آسیب‌رسان را افزایش می‌دهند. اساساً، آنها می‌توانند برای ویرایش اولیه استفاده شوند، اما ارزیابی عمیقی از کار شما ارائه نمی‌دهند.

 

اثربخشی نرم افزار ویرایش مقاله با هوش مصنوعی بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. مطمئناً به ساده‌سازی فرآیند ویرایش و داوری مقاله کمک می‌کند و می‌تواند همراه با ویراستاران حرفه‌ای برای بهبود کار شما استفاده شود. با این حال، به تنهایی نمی‌توان به هوش مصنوعی اعتماد کرد. به طور خلاصه، اگر کار کوتاهی دارید که فقط باید برای هر گونه خطای فاحش بررسی شود (به طور خاص مفصل نیست)، ابزار ویرایش هوش مصنوعی می تواند کافی باشد. با این حال، اگر یک مقاله آکادمیک 10000 کلمه ای در مورد یک موضوع پیچیده دارید، احتمالاً به انسانی نیاز دارید که کار شما را از نظر ساختار، انتخاب زبان و انسجام ارزیابی کند که سایت researcheditor.org می‌تواند این کار را به راحتی انجام دهد. این به این دلیل است که ویراستاران انسانی آن را صرفاً بر اساس نوشته‌های قبلی ارزیابی نمی‌کنند. آن‌ها به الگوها و ساختارهای آموخته شده محدود نمی‌شوند و می توانند توصیه های مناسب تری برای بهبود کار شما ارائه دهند.

هوش مصنوعی می‌تواند به پارافرایز کردن برای رفع و بررسی سرقت ادبی به شما کمک کند.

ویرایش مقاله با هوش مصنوعی ویرایش مقاله با AI

  اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

 

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×