منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

مقررات جدید بنیاد ملی نخبگان برای تسهیلات نظام وظیفه تخصصی

آشنایی با مقررات جدید بنیاد ملی نخبگان برای تسهیلات نظام وظیفه تخصصی

مقررات جدید بنیاد ملی نخبگان برای تسهیلات نظام وظیفه تخصصی
به قلم:Researcheditor

بنیاد ملّی نخبگان براساس آیین‌نامه «شناسایی و پشتیبانی از دانش‌آموختگان‌برتر دانشگاهی» تسهیلات ویژه‌ای را برای دانش‌آموختگان‌ برتر دانشگاه‌ها برای طیّ دوره نظام‌ وظیفه تخصصی اعطا می‌کند

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، مهم‌ترین نکات این تسهیلات به شرح زیر است

 ۱-صرفاً دانش‌آموختگان دوره کارشناسی‌ارشد و دکتری تخصصی و نیز دانشجویان دوره دکتری تخصصی که از طرح‌نامه رساله خود دفاع کرده و وارد مرحله پژوهش شده‌اند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند

 تبصره: دانش‌آموختگان دوره دکتری حرفه‌ای پزشکی معادل دوره کارشناسی‌ارشد و دانش‌آموختگان دوره تخصصی پزشکی معادل دوره دکتری تخصصی محسوب می‌شوند

۲- دانش‌آموختگان براساس امتیاز حاصل از مجموع فعالیت‌های نخبگی در زمان تحصیل (و نه صرفاً داشتن مقاله) می‌توانند از تسهیلات نظام وظیفه تخصصی بهره‌مند شوند.

۳- دانش‌آموختگانی که حداکثر سه سال از زمان دانش‌آموختگی آنان گذشته باشد مجاز به استفاده از تسهیلات هستند.

۴- بررسی پرونده دانش‌آموختگان منوط به ثبت کامل اطلاعات متقاضی در سامانه اطلاعاتی بنیاد ملّی نخبگان (www.soraya.bmn.ir) است و هیچ یک از مدارک به‌طور دستی تحویل نمی‌شود.

 ۵- دانش‌آموختگان برای نام نویسی در سامانه باید شرایط زیر را داشته باشند:

 ۵-۱- دانش‌آموختگانی که میانگین کلِ دوره کارشناسیِ آنان بیش از ۱۶، میانگین کلِ دوره کارشناسی‌ارشد و نیز دوره دکتری بیش از ۱۷ باشد.

۵-۲- برگزیدگان آزمون‌های سراسری ورود به دانشگاه (رتبه‌های زیر ۳۰۰ در دوره کارشناسی یا دکتری حرفه‌ای، رتبه‌های زیر ۱۰ در دوره کارشناسی ارشد و زیر ۵ در دوره دکتری تخصصی) / برگزیدگان المپیادهای ملّی دانش‌آموزی (آموزش و پرورش) و المپیادهای ملّی دانشجویی (وزارت علوم و وزارت بهداشت)

 شرط ۲-۵ با شروط زیر قابل جایگزینی است:

 ۵-۳- مشمولان جایزه‌های تحصیلی بنیاد و نیز کسانی که طبق مقررات قبلی بنیاد از کمک هزینه‌های تحصیلی بنیاد بهره‌مند شده‌اند.

 ۵-۴- برگزیدگان جشنواره‌های بین‌المللی خوارزمی، بخش دانشجویی جشنواره جوان خوارزمی (بین‌المللی و دانشجویی)، جشنواره رازی و جشنواره فارابی.

۵-۵- مخترعان برتر براساس آیین‌نامه شناسایی و پشتیبانی از اختراع‌های برگزیده.

۵-۶- برگزیدگان آزمون جامع، پیش کارورزی، دستیاری و دانش‌نامه تخصصی در رشته‌های پزشکی، داندان‌پزشکی و داروسازی.

 یادآوری مهم: این شروط صرفاً شرایط لازم برای بررسی پرونده است و شرط کافی، کسب امتیاز از مجموع فعالیت‌های نخبگانی براساس مقررات بنیاد است.

 ۶- باتوجه به اینکه امتیازهای دانش‌آموختگان به کمک نرم افزار تخصصی محاسبه می‌شود لازم است:

 ۶-۱- همه اطلاعات به طور کامل در سامانه بارگذاری شود. بدیهی است تا تکمیل نهایی اطلاعات، فرایند بررسی آغاز نمی‌شود.

 ۶-۲- زمان بررسی پرونده (از زمان تکمیل نهایی پرونده) در سامانه ۳۰ روز است و صرفاً پس از پایان این زمان، امکان پاسخگویی وجود خواهد داشت.

 ۷- این مقررات از ابتدای سال ۱۳۹۴ اجرا خواهد شد.

 

 اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×