منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

طراحی پوستر و پاورپورینت مقاله و پایان نامه

طراحی پاورپورینت، اسلاید و پوستر برای ارائه مقاله و دفاع پایان نامه

طراحی پوستر و پاورپورینت مقاله و پایان نامه
به قلم:Researcheditor

 

همان طور که مشاهده کردید؛ هر یک از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به منظور دفاع از مقاله و پایان نامه خود و ارائه آن ها در برابر دیدگان داوران و افراد مختلف موجود در سالن، می بایست اقدام به طراحی پوستر و اسلاید کنند. طراحی پوستر و اسلاید با استفاده از برنامه پاورپوینت انجام می شود.

در صورتی که کار با این نرم افزار را نمی دانید و در عین حال می خواهید بهترین طراحی پوستر و اسلاید را برای مقاله و پایان نامه خود صورت بخشید؛ می توانید سفارش خود را در مرکز ریسرچ ادیتور به ثبت برسانید. در این مرکز افراد متخصصی وجود دارند که سال ها در این زمینه مشغول به کار و فعالیت بوده اند و هم اکنون می توانند با توجه به تجربه و تخصص بالای خود در ساختن انواع پاورپوینت و طراحی پوستر و اسلایدهای زیبا و شیک شما را در این خصوص یاری نمایند. در طراحی پوستر و اسلاید برای هر مقاله و پایان نامه می بایست نکات بسیار زیادی را در نظر داشت.

به این صورت که به عنوان مثال: تعداد اسلایدهای یک مقاله از 20 و یک پایان نامه از 40 بالاتر نباشد و حد استاندارد را در این خصوص در نظر داشت. در عین حال بایستی در طراحی پوستر و اسلایدها از نکات و بخش های بسیار مهم مقاله و پایان نامه استفاده نمود. بخش هایی همانند: چکیده، مقدمه، نتیجه گیری، منابع حتما باید در هر پاورپوینتی برای ارائه ذکر شوند.

بدنه اصلی متن مقاله و پایان نامه نیز که بخش اصلی و بلندبالای هر تالیفی را دربر می گیرد؛ در طراحی پوستر و اسلایدها تنها به مهمترین بخش های آن باید اشاره شود. چرا که آوردن تمامی بدنه اصلی در یک پاورپوینت امکان پذیر نیست. بنابراین به صلاحدید پژوهشگر و با توجه به اهمیت به بخش های مختلف در مقاله و پایان نامه وی باید مهمترین این بخش ها را جدا کرده و آن ها را درون اسلایدهایی با اندازه های مختلف و با طراحی های زیبا قرار داد.

دفاع از پایان نامه و نکات لازم پیش از دفاع

دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکتری که اقدام به نوشتن پایان نامه برای ماحصل چند ساله خود می کنند؛ می بایست تا پیش از دفاع از پایان نامه خود به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشند. هر چند که شما پایان نامه پرباری نوشته باشید؛ در صورتی که استرس بر شما غالب باشد و نتوانید به خوبی از پایان نامه خود دفاع کنید؛ تلاش خود را به باد داده اید.

اما جدا از مسائل غلبه بر استرس و تسلط بالای حین ارائه و دفاع از پایان نامه خود و سایر مسائل ریز و درشت دیگری که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تا پیش از دفاع می بایست به آن توجه داشته باشند؛ مسئله طراحی پوستر و اسلاید برای پایان نامه آن ها در جهت ارائه آن در روز دفاعیه هم از جمله مسائل بسیار حائز اهمیتی است که هر یک از دانشجویان می بایست به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

به این صورت که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در روز دفاع از پایان نامه خود در سالن دفاعیه می بایست نسخه کوچکی از پایان نامه خود را به صورت پاورپوینت طراحی کنند و با طراحی پوستر و اسلایدهای زیبا و جذاب در آن ها ضمن ارائه برتر و زدودن هر گونه استرس از خود و ارائه مهمترین مطالب مورد نیاز برای دفاع بتوانند با استفاده از طراحی پوستر و اسلایدهای زیبا، سبب ترغیب بیشتر داوران داخلی و خارجی دفاع از پایان نامه خود شوند و نظر آن ها را به خود بیشتر جلب نمایند. در ادامه بیشتر در این خصوص بحث به میان می آید.

چه نکاتی را باید در طراحی پوستر و اسلاید در نظر گرفت؟

در طراحی پوستر و اسلاید به جهت ساخت پاورپوینتی حرفه ای و فوق العاده زیبا، می بایست به یک سری نکات توجه بسیار ویژه ای داشت تا در نهایت بتوان با ساخت و طراحی پوستر و اسلاید برای هر مقاله و پایان نامه، خود را برای دفاع و ارائه از آن ها آماده ساخت. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1-    به اندازه اسلایدها باید توجه شود و از درج مطالب خارج از اندازه های مشخص و بهم ریختگی مطالب درون پاورپوینت ها باید أکیدا خودداری ورزید.

2-    بهتر است از افزونه های مختلف و زیبا در طراحی پوستر و اسلایدها استفاده شود که استفاده هنرمندانه هر کدام از آن ها می تواند شکل زیباتر و شکیل تری را به مقالات و پایان نامه ها برای ارائه ببخشید.

3-    از طرح ها و رنگ بندی های مختلف می توانید در اسلایدهای خود استفاده کنید و به رنگ مطالب درج شده در آن ها و واضح بودن آن ها در برابر دید همگان هم باید توجه داشته باشید.

4-    از ایجاد حاشیه های مختلف باید استفاده کنید.

5-    برای ایجاد پوستر ابتدایی و انتهایی پاورپوینت خود باید وقت گذاشته و بهترین پوستر را برای خود انتخاب کنید. به این صورت که در ابتدای هر پاورپوینت بهتر است پوستری طراحی شده که عنوان مقاله یا پایان نامه ارائه شده به همراه نام و نام خانوادگی پژوهشگر و استاد راهنما و مشاور وی و سایر اطلاعات دیگر درج شود و پشت زمینه آن را با تصاویر خلاقانه و هنری آراسته سازید. در پایان نیز به جهت شکرگزاری و تشکر از حسن استماع دیگران باید پوستری طراحی گردد. بنابراین طراحی پوستر و اسلایدها بسار حائز اهمیت هستند.

6-    و...

علاوه بر این مسائل می بایست به نکات ریز و درشت دیگری نیز اشاره شود که درصورت خلق تصاویر و اسلایدهای هنری و شیک تر می توانید سفارش خود را در ریسرچ ادیتور به ثبت برسانید.

ثبت سفارش طراحی پوستر و اسلاید در ریسرچ ادیتور

در صورتی که می خواهید از مقاله و پایان نامه خود دفاع کنید و در کنفرانس ها و همایش های داخلی و خارجی متن نگاشته شده خود را ارائه سازید؛ بهتر است از طراحی پوستر و اسلایدهای بسیار شیک و زیبایی استفاده کنید. برای این منظور شما می توانید سفارش طراحی پوستر و اسلاید خود را به دست کسانی بسپارید که سال ها در این زمینه تجربه داشته و به تخصص لازم رسیده اند. مرکز ریسرچ ادیتور یکی از همین مراکز می باشد که شما می توانید سفارش های خود را در این مرکز به ثبت برسانید و آماده دریافت بهترین و زیباترین طراحی پوستر و اسلاید در این مرکز باشید.

بنابراین در صورتی که برای شما مهم است که حتما از بهترین طراحی پوستر و اسلایدها برای مقاله های ارائه شده و پایان نامه دفاع شده خود در روز دفاعیه استفاده کنید؛ می توانید با صرف هزینه های به صرفه و دریافت پاورپوینت های بسیار با کیفیت، به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش خود را در ریسرچ ادیتور به ثبت برسانید.

برای ثبت سفارش طراحی پوستر و اسلاید به صورت آنلاین و اینترنتی در مرکز ریسرچ ادیتور کافیست وارد وب سایت تخصصی این مرکز شده و در بخش ارسال فایل و سفارش طراحی پوستر و اسلاید، سفارش خود را به همین راحتی و در کسری از ثانیه به ثبت برسانید.

پس از ارسال فایل خود، هزینه سفارش شما با توجه به حجم کار و کیفیت مدنظر شما مشتریان برآورد می گردد و به شما اعلام می شود تا در صورت پذیرش شرایط لازم در نهایت سفارش شما ثبت شده و در موعد مقرر آماده دریافت فایل نهایی خود باشید.

 

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×