منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

تبدیل فایل‌های پاورپوینت به ویدئو در آفیس 2010

تبدیل PowerPoint به Video

تبدیل فایل‌های پاورپوینت به ویدئو در آفیس 2010
به قلم:Researcheditor

حتماً می‌دانید در صورتی که فایل نهایی ارائه‌ی خود را به یک کامپیوتر دیگر منتقل کنید همواره مشکلاتی نظیر عدم نصب بودن مجموعه نرم‌افزاری آفیس بر روی این کامپیوتر و یا به هم ریختن فایل پاورپوینت وجود دارد. در این موارد تبدیل فایل پاورپوینت به ویدئو می تواند بهترین راهکار باشد.

خوشبختانه این امکان در Office 2010 وجود دارد تا بتوانید بدون هیچ تغییر در اسلایدها از جمله رنگ و فونت نوشته ها، انیمیشن ها، Effect و ... فایل Power Point خود را به ویدئو تبدیل کنید.

بدین منظور طبق روش زیر عمل کنید:

پس از اجرای برنامه پاورپوینت و باز کردن فایل خود، بر روی گزینه File بروید و روی قسمت Save & Send کلیک کنید. سپس گزینه Create a Video را انتخاب کنید.

در قسمت Computer & HD Displays می‌توانید حجم و کیفیت فایل ویدئوی خروجی را انتخاب کنید. اگر حجم فایل نهایی برایتان اهمیت ندارد این قسمت را به صورت پیش فرض Computer & HD Displays باقی بگذارید.

مورد بعدی که بسیار نیز کاربردی است امکان ضبط صدای خود و ایراد توضیحات بر روی ویدئو و هر اسلاید است. بدین صورت که می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Use Recorded Timings and Narrations و سپس انتخاب گزینه Record Timings and Narrations  با استفاده از میکروفون کامپیوتر، بر روی هر اسلاید توضیح دهید. این قابلیت زمانی کاربردی است که خود شما برای ارائه حاضر نباشید و فردی که ویدئو را مشاهده می‌کند بتواند از توضیحات شما بر روی هر اسلاید استفاده کند.

گزینه Seconds to spend on each slide نیز مدت زمان نمایش هر اسلاید بر حسب ثانیه در ویدئو را نشان می‌دهد که می‌توانید آن را به دلخواه خود وارد نمایید. اسلایدهایی که بر روی آن‌ها صدا ضبط کرده‌اید از این قاعده مستثنی هستند و زمانی به اسلاید بعدی می روید که توضیحات شفاهی شما بر روی اسلاید تمام شده باشد.

 در نهایت گزینه Create Video را انتخاب کنید و ویدئو را بر روی محل مورد نظر خود ذخیره نمایید.

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور:  07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد طراحی پوستر یا اسلاید باکیفیت را دارید و زمان کافی برای یادگیری انجام آن ندارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

ثبت سفارش طراحی پوستر و اسلاید

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×