منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

معرفی نرم افزار وایت اسموک WhiteSmoke

آشنایی با نرم افزار Whitesmokeجهت ویرایش مقالات انگلیسی

معرفی نرم افزار وایت اسموک WhiteSmoke
به قلم:Researcheditor

گاهی اوقات مشاهده می شود که نویسنده ایرانی قصد دارد مقاله خود را در یک ژورنال فارسی زبان چاپ کند و زبان نگارش مقاله نیز فارسی بوده است اما به دلیل اشتباهات املایی متعددی که در مقاله رخ داده است پذیرش نمی شود. برای یک فارسی زبان تشخیص غلط املایی در جملات فارسی و تصحیح آنها به تبع راحت تر از تشخیص آنها در یک جمله انگلیسی است. بی شک همانطور که در هنگام نوشتن جملات فارسی ممکن است گرامرها، دستور زبان فارسی، علائم نگارشی و … اشتباه نوشته شود رخ دادن اشتباه املایی و گرامری در مقاله انگلیسی نیز امری طبیعی است.

يكي از مشكلات اساسي دانشجويان، اساتيد، محققين و افرادي مانند آنها كه دائماً بايد به تبادل نظر و ارائه مقاله به زبان انگليسي بپردازند اين است كه متون آنها پر از اشتباهات انشايي است يا داراي جملات بسيار طولاني بوده و به سياق فارسي نوشته مي‌شود، به نحوي كه داوران مقالات يا دريافت‌كنندگان نامه‌ها معمولاً برداشت اشتباهي از آنچه در ذهن نويسنده وجود داشته است مي‌كنند .

 یکی از مهمترین مراحل نگارش مقاله انگلیسی استفاده از یک نرم افزار ویرایش حرفه ای مقالات انگلیسی است. زیرا ممکن است به دلیل عدم ترجمه نیتیو مقاله، ناخواسته دستورات گرامری زبان انگلیسی را اشتباه نوشته باشید

اگر دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکترا هستید و یا استاد دانشگاه هستید و می خواهید مقاله ای را برای چاپ در نشریات معتبر انگلیسی ارسال کنید نرم افزار WhiteSmoke  به شما کمک می کند تا یک مقاله انگلیسی بدون مشکلات ساختاری را ارائه دهید.
یکی از شرایطی که باعث می شود یک مقاله بتواند در یک نشریه معتبر انگلیسی به چاپ برسد این است که از لحاظ ساختاری و املایی و دستوری مشکلی نداشته باشد. این نرم افزار به صورت پیشرفته مشکلات ساختاری یک متن انگلیسی را به شما نشان می دهد. شاید بگوئید نرم افزار Microsoft Word هم این کار را انجام می دهد. اما پاسخ این است که این نرم افزار کاری فراتر از غلط یابی املائی و دستوری را انجام می دهد. این نرم افزار با استفاده از هوش مصنوعی ای که در آن تعبیه شده متنی را که به آن می دهید مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و آن را تصحیح می کند. این نرم افزار در واقع استاد شما برای یادگیری مهارت Writing در انگلیسی است.

 

معرفی نرم افزار وایت اسموک WhiteSmoke

 نرم افزار WhiteSmoke :

 نرم‌افزار WhiteSmoke يكي از نرم‌افزارهاي پيشرو در صنعت نرم‌افزارهاي بهبود نگارش در زبان انگليسي است. وایت اسموک یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای ویرایش مقالات انگلیسی است که بلاگرها، زبان آموزان، نویسندگان و … از آن برای غلط گیری املایی و دستوری آنلاین استفاده می کنند.

اين نرم‌افزار مجموعه‌اي كامل از توانمندي‌ها از قبيل غلط‌ياب املايي، ابزارهاي ويرايشي، كنترل‌كننده‌ي گرامر، بررسي‌كننده‌ي سبك نگارش، فرهنگ لغت انگليسي، فرهنگ مترادفات انگليسي و بسياري ابزارهاي ديگر را در يك جا جمع كرده است تا به كاربران خود كمك كند تا نگارش انگليسي بهتري داشته باشند. اين نرم‌افزار با تمامي نرم‌افزارهاي پردازش متن (Word) و غيره سازگار مي‌باشد كه اين نكته نيز از توانمندي‌هاي خوب اين نرم‌افزار به شمار مي‌رود.

وایت اسموک گرچه نرم افزار بسیار کاربردی و محبوبی است اما برای مقالات علمی تخصصی مناسب نیست و نمی تواند جملات و اصطلاحات تخصصی  اشتباه ، را با جملات و اصطلاحات علمی مناسب جایگزین کند. به همین دلیل تنها برای متون ساده ای که بار علمی بالایی ندارند مناسب است و قادر به ویرایش نیتیو مقاله نیست.

 

 در اينجا برخي از ويژگي‌هاي اين نرم‌افزار قوي و جديد را بطور مختصر ارائه مي‌كنم:

بررسي سبك نگارش: كه به كيفيت نگارشي متن شما نمره مي‌دهد (بر اساس مواردي از قبيل نكات گرامري، املايي، نگارشي و علامت‌گذاري‌ها، و تجزيه و تحليل اقلامي چون فراواني افعال مجهول، متوسط طول جملات، ميزان پيچيدگي كلمات بكارگرفته‌شده، و غيره(.
توضيح در مورد اشتباهات (كه براي يادگيري بسيار مفيد است )

قالب‌هاي از پيش آماده براي نامه‌نگاري
قابليت تصحيح به محض نگارش (تصحيح خودكار)
واسط كاربري بسيار زيبا و كاربردي
سرعت عملكرد
دقت بالاي الگوريتم‌هاي بررسي‌كننده‌ي متن 

 قابلیت های کلیدی نرم افزار WhiteSmoke:

- دارای بیش از correctionsGrammar check
-
ارائه مترادف هایی برای گسترش دامنه لغات شما
-
بیش از 420,000 entriesSpell check
-
دیکشنری حرفه ای انگلیسی به انگلیسی
-
در دسترس قرار دادن بیش از 600 قالب
-
و ...

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3 

 

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×