منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

آشنایی با انواع نرم‌افزارهای ویرایش متن در مقالات انگلیسی

نرم‌افزارهای ویرایش متن در مقالات انگلیسی چیست ؟

آشنایی با انواع نرم‌افزارهای ویرایش متن در مقالات  انگلیسی
به قلم:Researcheditor

 

تمامی افرادی که به  اهمیت ویراستاری مقالات پی برده‌اند، تلاش می‌کنند تا قبل از ارسال مقالات  خود، آن را ویرایش کنند. مراحل نگارش مقاله به این صورت  است که در ابتدا به عنوان یک فارسی‌زبان شروع به تولید و نگارش محتوای مقاله‌تان به فارسی می‌کنید و بعد برای ارسال، آن را به زبان انگلیسی ترجمه می‌کنید.

افرادی که  به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند، احتمالا نگارش را به زبان انگلیسی شروع می‌کنند.

گام بعدی این است که مقاله را از نقطه‌نظرات مختلف ویراستاری کنید.

بعضی از افراد  این گام را هم خودشان برمی‌دارند. شما چطور؟

آیا مطمئن اید که از قواعد و اصول نگارشی و ویرایشی به‌خوبی مطلع هستید؟

واقعیت این است که ویرایش مقالات انگلیسی مهارتی بسیار تخصصی است که گاهی بسیاری از ویراستاران عادی مسلط به زبان انگلیسی هم از پس آن برنمی‌آیند. هر زبانی دارای پیچیدگی‌ها و پیچ‌وخم‌های فراوانی ست .

دست‌یابی به تسلط کامل  برای اینکه مقاله‌ای را به استانداردترین شکل ممکن دربیاورید، نیاز به تجربه و دانش زیادی دارد. برخی از افراد هم برای ویرایش مقالات انگلیسی خود به سراغ نرم‌افزارهای ویرایشی می‌روند. این هم ایده بدی نیست ! اما کفایت می‌کند؟؟

هزینه استفاده از نرم افزار غلط املایی انگلیسی نسبتا قابل‌توجه است. البته شایان ذکر است که این نرم‌افزارها معمولا به دو شکل رایگان و پولی ارائه می‌شوند. اگر بخواهید از نسخه پولی‌شان استفاده کنید که خدمات متنوعی دارند، هزینه استفاده از آنها کمی زیاد می باشد.

برای انجام کار غلط گیری و تصحیح متون، معمولا به دوطریق انجام می گیرد : آنلاین و آفلاین.

آفلاین: روش آفلاین معمولا وقتی در حال نگارش رزومه یا نوشتن متون پایان نامه و … هستید به کار شما می آید. ابزار هایی که تصحیح گرامر متن انگلیسی را به صورت آفلاین انجام می‌دهد. این ابزارها نرم افزارهایی هستند که می توانید آنها را بر روی کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ خود نصب می کنید.

آنلاین:  ممکن است در حال نگارش ایمیل، چت کردن و … باشید که نیاز به یک نرم افزار آنلاین قوی دارید که همان جا اشکالات شما را تصحیح کند. گروه دیگری از ابزارها به صورت آنلاین این خدمات را ارائه می‌کنند و شما می‌توانید با استفاده از برخی سایت‌ها به صورت آنلاین متن خود را از جوانب مختلف گرامر انگلیسی و همچنین نگارشی به خوبی و بسیار سریع مورد ارزیابی قرار دهید.

ما در این پست وپست های آتی شما را با انواع نرم افزار های اصلاح گرامر در زبان انگلیسی  آشنا می کنیم.  پس با ما همراه باشید .

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین نرم افزارهای اصلاح گرامر در زبان انگلیسی می پردازیم .

o        گرامرلی (grammerly)

o        جینجر (ginger)

o        وایت‌اسموک (whiteSmoke)

o        پرو رایتینگ اید (proWritingAid)

o        افتر دِ ددلاین (after theDeadline)

o        ورد یا گوگل داکز (word or googleDocs)

o        همینگ‌وی ادیتور (hemingway editor)

o        سنتنس چکر پلاس (sentence checker plus)

o        گرامرچکر (grammerChecker)

o        ریورسو (reverso)

 اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

 

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***


 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×