منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

معرفی نرم افزار ProWritingAid

آشنایی با نرم افزار ProWritingAid

معرفی نرم افزار  ProWritingAid
به قلم:Researcheditor

سرویس ProWritingAid از دیگر سرویس‌های بررسی متن است که جذابیت‌های فراوانی دارد. بخصوص برای کسانی مثل تولیدکنندگان محتوا یا نویسندگان که فراتر از ایرادات به کیفیت نوشته خود هم اهمیت می‌دهند. شرکت ها و افرادی که از اکانت پرمیوم ProWritingAid استفاده می کنند، محتوای با کیفیت بالاتر و با اشتباهات کمتری تولید می کنند چرا که این پلتفرم انواع خطاهای رایج، اصطلاحات متناقض، اشتباهات املایی، اشکالات گرامری و سبک نادرست نوشتن را حذف می کند و با ارائه‌ی پشنهادات مفید، قدم به قدم شما را به یک نویسنده حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

ProWritingAid علاوه بر گزارش اشکالات دستوری و املایی، با بررسی متن از نظر ساختاری سعی می‌کند مانند یک معلم زبان به بهبود سطح کیفی نوشتار هم کمک کند. مواردی چون تکرار کلمات، لغات کلیشه‌ای، جملات طولانی و ....  نکاتی هستند که این سرویس در متن آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد! ProWritingAid مانند گرامرلی کپی‌کاری را نیز چک می‌کند.

برخی دیگر از ویژگی‌های اصلی این برنامه عبارتند از:

·         آنالیز دقیق و کامل کار شما، با بیش از ۲۰ نوع گزارش.

·         با پلتفرم‌های معروفی مانند MS-Word ،Google Docs ،Scrivener ،Apache Open Office و… همگام سازی است.

·         فرهنگ لغت‌ها، جایگزین‌های بهتری برای کلمات را نشان می‌دهند که به شما این امکان را می‌دهد تا بررسی و انتخاب کنید که چه چیزی برای شما بهتر است.

·         کمک به تشخیص کلمات تکراری، خوانایی، خطاهای گرامری و موارد دیگر.

 همچنین با پلاگین‌هایی که برای Word،Outlook ،Chrome ، Google Docs و یک برنامه دسکتاپ دارد، در هر جایی که می نویسید، از شما پشتیبانی می‌کند.

گزینه‌های سفارشی سازی به کاربران این امکان را می‌دهد تا سبک نوشتن خود را انتخاب کنند، قوانین دلخواه شان را در آن بگنجانند و یک تیم محتوا را مدیریت کنند. از این رو بسیاری از افراد برای خرید اکانت ProWritingAid مشتاق هستند .

ویژگی‌های اکانت پرمیوم ProWritingAid

·         اکانت ProWritingAid به شما در خطاهای املایی و گرامری کمک می‌کند و باعث خواناتر شدن مطالب تان می‌شود. اما توجه داشته باشید که نسخه نرم افزاری این سرویس که روی دسکتاپ نصب می‌شود، کمی محدودیت دارد. به این معنی که تنها با بارگذاری یا آپلود فایل خود در برنامه می‌توانید از ابزارهای آن استفاده کنید. فایل آپلودی می‌تواند به فرم‌های Markdown،Word ،Scrivener ، Google Docs، باشد.

·         در پنل این سایت با چندین خط رنگی، دستور زبان، غلط‌های املایی، جملات اشتباه و علائم نگارشی نادرست قابل مشاهده هستند. رنگ قرمز برای غلط‌های املایی، آبی برای مسائل گرامری و زرد برای سایر ایرادات به کار می‌رود. به علاوه این اطمینان به کاربر داده می‌شود که طول جملات مطالب، با در نظر گرفتن نوع مخاطب شما درست تنظیم شود تا خواننده همچنان با تمرکز کافی تا آخرین کلمه پیش برود و خسته نشود.

·         از طریق ویرایشگر آنلاین، گزینه های دیگری مانند کنترل کلمات بیش از حد، زمان‌های نادرست افعال، کلیشه‌ها، کلمات و عبارات تکراری، نمره خوانایی کلی نوشته و جملات به هم پیوسته را خواهید داشت و با نشان دادن این مشکلات، نکات و پیشنهادهایی به کاربر، برای اصلاح یا تغییر خطاها ارائه می‌دهد.

·         تفاوت اشتراک اکانت ProWritingAid با سایر پلفترم‌های مشابه مانند گرمرلی این است که این سرویس فقط مختص گرامر نیست و افزون‌بر این، به شما کمک می‌کند تا نوشته‌هایتان را با نویسندگان دیگر در حوزه‌ی فعالیت خود، مقایسه کنید.

  • پرو رایتینگ اِید از امنیت و سرقت علمی محتوای شما محافظت می‌کند. به طوری که پس از اتمام تجزیه و تحلیل، هیچ کلمه‌ای از متنی را که وارد می کنید در برنامه ذخیره نمی کند و فرقی هم ندارد که از اکانت پولی استفاده می‌کنید یا رایگان.

برای استفاده از اشتراک ProWritingAid چه پیش نیازهایی لازم است؟

یادگیری و استفاده از این نرم افزار حتی برای کاربرانی که هیچ اطلاعی در مورد استفاده از دستور زبان و املا صحیح ندارند، آسان است. کاربر پس از یادگیری کار با این ابزار، می‌فهمد که چگونه عمق مطالب را تحلیل کند و با اصلاحات زبان انگلیسی، بیشتر آشنا می‌شود. ناگفته نماند این ابزار متخص زبان انگلیسی بوده و نیاز به دانش نسبی در این زمینه دارد.

این پلتفرم نوشتاری همه کاره با ویژگی‌ها و ابزارهای فراوانی که دارد، یک رابط کاربری کاملاً واضح و کاربرپسند را بوجود آورده است. بنابراین تقریباً همه نیازهای کاربران را برآورده کرده و آنها را قادر می‌سازد تا در مهارت و ارتقا کیفیت نوشته‌های خود پیشرفت کنند.

 چک کردن متن انگلیسی با ProWritingAid

زمانی که صحبت از بهترین نرم‌افزار تصحیح مقالات انگلیسی می‌شود همواره رقابت بین دو نرم‌افزار Grammarly و ProWritingAid وجود خواهد داشت؛ اما قصد ما از معرفی نرم‌افزار گرامر ProWritingAid معرفی امکان آن بوده و اینکه بدانیم آیا ازنظر شما مستحق جایگزینی خصوصاً با Grammarly خواهد بود یا خیر. به‌صورت کلی ازنظر ظاهر و نوع عملکرد به طرز عجیبی ممکن است در نگاه اول مترجمان و یا ویراستاران متون انگلیسی شبیه هم باشند اما کیلومترها از فاصله‌دارند..

لازم به ذکر است تنها معایبی که نرم‌افزار ProWritingAid با خود دارد این است که به‌عنوان یک افزونه تنها برای مرورگر کروم نصب می‌شود و بر روی سایر مرورگرها ازجمله فایرفاکس و همچنین سیستم‌عامل‌های iOS نصب نخواهد شد.

ویرایشگر وب

اولین و شاید شاخص‌ترین امکانات نرم افزار ویرایش مقالات انگلیسی ProWritingAid استفاده از نسخه ویرایشگر متنی آنلاین تحت وب است. برای استفاده از این امکان راه ساده‌ای پیش رودارید شما تنها کافی است در هنگام ثبت‌نام با استفاده یک حساب کاربری واقعی مانند جیمیل و یا فیس‌بوک از تمام امکانات به‌صورت کاملاً رایگان استفاده کنید.

ادغام با سایر سیستم‌عامل‌ها

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که علاقه داریم از چنین نرم‌افزارهایی در بین پلتفرم‌های مختلف استفاده کنید لازم به ذکر است این نرم‌افزار ویرایش دوست شگفت‌انگیزی برای سایر پلتفرم‌های زیر خواهد بود.

  • Microsoft Word/Outlook
  • Chrome Extension
  • Scrivener
  • Open Office
  • Google Docs

لازم به ذکر است از میان موارد بالا ممکن است Scrivener برای شما بسیار مفید باشد به‌خصوص زمانی که می‌خواهید به‌عنوان یک نویسنده کار خود را آغاز کنید.

 

گزارش‌های جامع و تنظیمات بی شمار

یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی نرم افزار ویرایش مقالات انگلیسی ProWritingAid گزارش‌های زیاد و تنظیمات کاملاً کاربردی آن می‌باشد. شما زمانی که برای اولین با به محیط ویرایش این نرم‌افزار مراجعه می‌کنید در بالای منو آن در بخش Reports چهار لایه جدا بانام‌های Core،Repeats، Structure، Readability وجود دارد که هرکدام امکانات جداگانه‌ای برای اصلاح نگارشی متون ایفا خواهد کرد.

لازم به ذکر است ازآنجایی‌که این نرم‌افزار همواره سعی در جذب نویسندگان و مترجمان تخصصی در نگارش املایی دارد به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزار ویرایش متن انگلیسی شناخته خواهد شد.

 اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3 

 

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×