منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

فرایند سابمیت مقاله

چگونگی ارسال مقاله به ژورنال

فرایند سابمیت مقاله
به قلم:Researcheditor

 

نحوه ارسال مقاله برای مجلات

 براساس  آیین‌نامه‌های دانشگاهی و وزارت علوم برای ارتقاء رتبه‌ی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها،و همچنین گرفتن پذیرش در مصاحبه دکتری و یکی از شرایط دفاع از پایان‌نامه‌های دکتری، چاپ مقاله در دسته‌ای از مجلات است که این عمل به نحوی برای دانشجویان الزامی شده است. این دسته از مجلات که دانشجویان، اساتید و محققان باید مقالات علمی که نگارش کرده‌اند جهت اعتبار سنجی در آن چاپ کنند؛ از بانک‌های اطلاعاتی در دنیا به حساب می‌آید زیرا دانشمندان و محققین پرآوازه از اقصی نقاط جهان در این مجلات مقالات علمی خود را نمایه کرده‌اند. اکسپت (پذیرش ) مقاله‌ی دانشچویان و استاتید در پایگاه‌های علمی دنیا از جمله آی.اِس.آی(ISI)، پاب‌مِد(Pubmed) و اسکوپوس (Scopus) آی اس سی  . (ISC)به این معنی است که هم مقاله و هم نویسنده مقاله در سطح قابل توجهی از دانش قرار دارد و اعتبار علمی ویژه‌ای به نگارنده‌ی مقاله می‌دهد.

 برای ارسال مقاله به مجلات علمی ابتدا باید ژورنال متناسب با مقاله خود را پیدا کنید و مطمئن باشید که محتوای مقاله‌ی شما با اسکوپ مجله مورد نظر هم‌خوانی داشته باشد. ارسال مقاله به مجلات معتبر در دنیا می‌تواند به سه روش مختلف انجام بگیرد. روش‌های رایج برای ارسال مقالات عبارت‌اند از: ارسال ایمیل به سردبیر مجله، سایت مجله و سیستم آنلاین.

    ارسال ایمیل

برخی از مجلات بر اساس قوانینی که تدوین کرده‌اند، از محققین درخواست کرده‌اند تا مقالات‌شان را با همراه نامه‌ای به پست الکترونیک سردبیر ارسال نمایند. متن پست الکترونیکی، همان نامه‌ای است که توسط محقق نوشته می‌شد که مقاله و سایر داده‌ها همراه آن ارسال می‌گردد.

   سایت مجله

 برخی از مجلات در سایت خود و به شیوه‌های متفاوت و جداگانه‌ای اطلاعات را دریافت می‌کنند. در وب سایت این نوع مجلات قسمتی وجود دارد که از طریق آن می توان اطلاعات خواسته شده و فایل مقاله علمی را ارسال کرد. این روش از ارسال مقاله و نحوه پر کردن اطلاعات و ارسال فایل به دستورهای تدوین شده خود مجله بستگی دارد و باید بر اساس دستورالعمل‌های خود وب‌سایت مجله این کار انجام و تکمیل گردد.

  سیستم آنلاین

امروزه بیشتر مجلات علمی در سطح دنیا از سیستم آنلاین برای دریافت مقاله استفاده می‌کنند. در این روش این امکان به نویسنده داده می‌شود که در تمامی مراحل از روند مقاله گرفته تا نحوه داوری مقاله‌ی خود اطلاع داشته باشد. برای ارسال مقاله باید وارد سایت https://authorservices.wiley.com شوید و الزامی است ، مانند باز کردن ایمیل، یک نام کاربری و رمز عبور برای خود تعریف کنید که با این نام کاربری می توانید مکاتبات و فایل های که قرار است ارسال کنید را از این طریق انجام دهید.

22برای ارسال مقاله به وسیله سیستم آنلاین ابتدا گزینه Submit A New Manuscript را باید انتخاب کرده سپس یک به یک مراحل زیر را باید بگذرانید.

🔹گام اول  : قسمت عنوان مقاله و چکیده پر شود. معمولا مجلات چکیده مقاله را به صورت جدا می‌خواهند.

🔹گام دوم : نام نویسندگان نوشته شود. همه اطلاعات مربوط به نویسنده مسئول یا Corresponding Author فرستاده شود و اگر این قسمت را تعریف نکرده باشید، نمی‌توانید به مرحله بعد بروید.

🔹گام سوم :  قسمت تعهدنامه باید تایید و تکمیل شود.

🔹گام چهارم : Cover Letter باید پر شود.

🔹گام پنجم: باید نمودارها، جداول، شکل‌ها و مقاله را بارگذاری کنید.

🔹گام ششم : مرحله نهایی بعد از پر کردن اطلاعات  توسط  شخص در قالب پی دی اف و یا Html، گزینه سابمیت را بزنید.

این‌گونه مقاله شما به مجله ارسال می‌شود.

 

 برای اینکه این فرایند اخذ پذیرش  با سرعت و دقت بهتری اجرا گردد ما تمامی مراحل را به صورت کامل و با بهترین کیفیت برایتان انجام می دهیم : 

ثبت سفارش از طریقResearcheditor  

🔼درخواست خود را  از طریق سایت  https://researcheditor.org/  به researcheditor ارسال کنید.

 🔼کارشناسان researcheditor  درخواست شما را بررسی می‌کنند.

 🔼بعد از بررسی درخواست، کارشناسان موسسه از شما خواستار ارسال چکیده مقاله تان را می‌کنند.

 🔼پس از قبولی درخواست، شما باید مدارک لازم را ارسال کنید.

 🔼در صورت عدم پیشنهاد نام مجله برای چاپ مقاله‌تان، همکاران ما مجلات مناسب در اسکوپ مقاله شما را معرفی می‌کنند.

 🔼مجله انتخابی باید از طرف شما تایید شود.

 🔼 Researcheditorمقاله شما را بعد از گذراندن پروسه‌های لازم به مجله درخواستی می‌فرستد.

 🔼 مقاله در مرحله داوری از طرف مجله قرار می‌گیرد.

 🔼وضعیت مقاله توسط researcheditor پیگیری شده و در صورت اکسپت، پاسخ نهایی از سوی مجله دریافت می‌شود.

 🔼 نامه اکسپت به نویسنده مقاله ارسال می‌شود.

 // جهت سفارش کلیک کنید \\https://researcheditor.org/service/acceptance

 

 

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، اخذ پذیریش مقاله و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 

 

 

 

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×