منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

انتشارات سیج ( SAGE Publishing )

معرفی انتشارات سیج ( SAGE Publishing )

انتشارات سیج ( SAGE Publishing )
به قلم:Researcheditor

 

پایگاه اطلاعاتی SAGE Journals به انتشارات SAGE تعلق دارد. این انتشارات آمریکایی که در سال ۱۹۶۵ تأسیس شده، از انتشارات مطرح و پیشگام در حوزه نشر مستقل، علمی و حرفه‌ای محتوای خلاقانه و با کیفیت بالا به‌حساب می‌آید.

 SAGE پنجمین ناشر بزرگ و معتبر ژورنال‌های الکترونیکی تخصصی دنیاست که با ارائه منابع و سرویس‌های الکترونیکی متنوعی در خدمت جامعه علمی دنیا می‌باشد.

 مخاطبان انتشارات SAGE، دانشمندان، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان سراسر جهان در طیف وسیعی از حوزه‌های موضوعی می‌باشند.

 SAGE ناشر بیش از 900 ژورنال، بیش از 800 کتاب و اثر مرجع و دیگر منابع علمی می‌باشد.انتشارات سیج یک بانک اطلاعاتی معتبر و یک فرهنگستان جهانی ناشر کتاب ، مجلات و محتوای بزرگی از کتابخانه ها است . سیج ژورنال ، سایتی است که توسط اتشارات سیج مدیریت می شود.

 شما می توانید لیستی از تمام مجلات یک سال اخیر را در صفحه اول آن جست وجو کنید و هر نوع اخبار روز را میتوانید به صورت مقاله ای که به چاپ رسیده است بیابید.

 بعلاوه در سیج می توانید دسترسی ازاد انتشارات طلایی و  یا دسترسی ازاد مقالات ارشیو سبز را داشته باشید. برگزیده های سیج با اشتراک مجلات به شما پیشنهاد میشود و به نویسندگان اجازه میدهد مقالات به چاپ رسیده خود را در آن به صورت رایگان قرار دهند.

 همچنین سیج از نویسندگانی که در اشتراک انتشارات مجلات قدیمی ، مقاله خود را ثبت کرده اند حمایت می کند .

 بعنوان مثال اگر شما بدنبال مقالات مرتبط با ویروس کرونا هستید سایت سیج درگاه اشتراک را برای شما حذف خواهد کرد. برای این چنین مقالات کلکسیونی از مقالات در دسترس و رایگان را از رشته های علوم انسانی که مرتبط با این ویروس و تاثیرات ان می باشد را در اختیار شما قرار می دهد. سایت ریسرچ ادیتور شما را در ویرایش نیتیو مقالات و تا مرحله نهایی ثبت مقالات در انتشارات سیج.

 حوزه اصلی فعالیت این انتشارات زیرشاخه‌های علوم انسانی و اجتماعی است، ولی در زمینه پزشکی، فناوری، علوم پایه، مهندسی و تجارت نیز محتوای قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد. فیلدها و موضوعات کلیدی این ناشر که دارای بالاترین تعداد ژورنال رتبه‌بندی شده در ISI می‌باشند عبارتند از: ارتباطات، مطالعات فرهنگی، مطالعات زنان، مطالعات خانواده، روانشناسی اجتماعی، روانشناسی کاربردی، جامعه‌شناسی، توانبخشی، ارتوپدی، آموزش و تحقیقات آموزشی، مددکاری اجتماعی

 جستجو در پایگاه اطلاعاتی SAGE Journals:

 

۱- وارد پایگاه اطلاعاتی SAGE Journals (https://online.sagepub.com) شوید.

 ۲- در صفحه ابتدایی پایگاه، دو باکس برای جستجوی ساده کلیدواژه مورد نظر در تمام محتویات پایگاه قرار داده شده است؛ یک باکس در بالای صفحه سمت راست و یک باکس در وسط صفحه.

 ۳- با قرار گرفتن بر روی گزینه Browse در بالای صفحه، می‌توانید فهرست عناوین ژورنال ها را بر اساس عنوان یا موضوع مشاهده کنید.

در صفحه هر مجله، با استفاده از گزینه‌های وسط صفحه می‌توانید آخرین مقالات منتشر شده، آخرین شماره منتشر شده و لیست تمام شماره‌های منتشر شده ژورنال را مشاهده کنید. علاوه بر این، مقالات پربازدید و مقالات پرارجاع نیز از طریق منوی سمت راست پایین صفحه در دسترس هستند. با استفاده از کادر جستجوی بالای صفحه نیز می‌توانید یک کلیدواژه را در مقالات نشریه جستجو کنید.

 ۴- برای ورود به صفحه جستجوی پیشرفته بر روی گزینه Advanced Search کلیک کنید.

 ۵- در صفحه جستجوی پیشرفته، می‌توان جستجو را، به ترتیب از بالا به پایین، بر مبنای کلی، عنوان رکوردها، نام خانوادگی نویسندگان، چکیده مقالات، متن کامل مقالات، کلیدواژه‌ها، منابع، سازمان یا شرکت انتشاراتی، DOI، نام نشریه، ISSN، شماره جلد، شماره دوره، شماره صفحه و سال انتشار انجام داد.

 ۶- شما می‌توانید از دو فیلتر به‌طور همزمان در جستجوی خود استفاده کنید و از گزینه AND به معنای اعمال هر دو فیلتر در نتایج، OR به معنای اعمال دو فیلتر به‌طور جداگانه در نتایج و NOT به معنای عدم نمایش نتایج فیلتر دوم استفاده کنید.

 ۷- دیگر گزینه‌های بخش اول صفحه جستجوی پیشرفته عبارتند از:

 Add Row: افزودن یک کادر فیلتر جدید

 Clear All Fields: پاک کردن تمام فیلترهای اعمالی

 ۸- گزینه‌های موجود در بخش Search Within صفحه جستجوی پیشرفته عبارتند از:

 SAGE Journals Available to Me: جستجو در میان مجلاتی که کاربر به آن‌ها دسترسی و اشتراک دارد.

 All SAGE content: تمام محتوای پایگاه اطلاعاتی SAGE Journals

 Select from a list of disciplines: افزوده شدن یک فیلتر برای انتخاب یک شاخه موضوعی

 Select from a complete list of journals: افزوده شدن یک فیلتر برای انتخاب یک عنوان نشریه

 ۹- در بخش Date Range، می‌توان یک بازی زمانی به‌عنوان فیلتر برای نتایج اعمال کرد. در بخش Format Results نیز می‌توان نحوه نمایش نتایج (استاندارد یا به‌صورت یک لیست فشرده)، تعداد نتایج نمایش داده‌شده در هر صفحه و ترتیب نمایش نتایج بر مبنای مرتبط‌ترین و جدیدترین را تغییر داد.

 ۱۰- گزینه‌های موجود در صفحه نتایج به‌قرار زیر هستند:

 Citation format: نحوه نمایش نتایج (استاندارد یا به‌صورت یک لیست فشرده)

 Results/page: تعداد نتایج نمایش داده‌شده در یک صفحه

 Results order: ترتیب نمایش نتایج بر مبنای مرتبط‌ترین و جدیدترین

 Download all: منتقل کردن ارجاعات (Citation) تمام نتایج صفحه حاضر به یک نرم‌افزار مدیریت ارجاع مانند اندنوت

 Next ۱۰: نمایش ۱۰ نتیجه بعدی

 New Search: انجام جستجوی جدید

 11- در صفحه اختصاصی هر مقاله، این اطلاعات قابل مشاهده هستند:

 در بالای صفحه مشخصات مجله ای که مقاله در آن منتشر شده شامل: نام ژورنال / لینک ورود به صفحه اصلی مجله / لینک ورود به صفحه مقالات زودآیند / لینک ورود به صفحه مشاهده تمام شماره های مجله / لینک ورود به صفحه اشتراک مجله / لینک ورود به صفحه RSS مجله / لینک ورود به صفحه الرت ایمیلی مجله / ضریب تأثیر مجله / گروه موضوعی مجله.

در قسمت سمت چپ صفحه مشخصات کتابشناختی مقاله شامل: عنوان مقاله / اسامی، وابستگی سازمانی و مشخصات تماس نویسندگان مقاله / چکیده مقاله / کلیدواژه های مقاله

در قسمت سمت راست صفحه برخی مشخصات کتابشناختی دیگر مقاله شامل: تاریخ انتشار / doi / شماره جلد و دوره مجله مربوط به مقاله مدنظر / لینک به متن کامل مقاله در فرمت های HTML و PDF

در قسمت Services سرویس ها و امکاناتی از این قبیل وجود دارد: ایمیل کردن مقاله به دوستان و همکاران / تعیین الرت برای زمانی که مقاله فعلی مورد استنادقرار گرفت / تعیین الرت برای زمانی که اصلاحیه ای از مقاله ارسال شد / مشاهده مقالات مشابه مقاله فعلی در همان مجله / دانلود مشخصات کتابشناختی مقاله برای ایمپورت در نرم افزارهای استناددهی و …

در قسمت Google Scholar امکان مشاهده مقالات نوشته شده توسط نویسنده مقاله فعلی در پروفایل گوگل اسکولار وی وجود دارد.

در قسمت PubMed امکان مشاهده مقالات نوشته شده توسط نویسنده مقاله فعلی در پایگاه پابمد وی وجود دارد.

در قسمت Share امکان اشتراک گذاری مقاله در رسانه ها و شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، گوگل پلاس، توئیتر، لینکدین، مندلی و … وجود دارد.

 

 

 

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

 

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

 

 

 

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×