منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

تاریخچه، سوابق پژوهشی و رتبه علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران

سوابق پژوهشی و رتبه علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران

تاریخچه، سوابق پژوهشی و رتبه علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران
به قلم:Researcheditor

دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سال 1352 توسط عبدالحسن سمیعی بنا شد. بعد از تکمیل ساختمان اصلی، کتابخانه این دانشگاه شروع به فعالیت کرد و در کمتر از دو سال، با جمع آوری هزاران جلد مجله علمی و کتب متنوع در زمینه علوم پزشکی و برقراری ارتباط ماهواره ای با مراکز اطلاعات پزشکی آمریکا، توانست در زمره مهمترین مراکز مهم اطلاعاتی و پژوهشی پزشکی، در سطح بین المللی قرار گیرد. همچنین این مرکز توسط سازمان بهداشت جهانی در همان سال به عنوان مرکز اطلاعات سلامت در منطقه وسیع مدیترانه شرقی شناخته شد.

در سال 1356، مجوز تاسیس دانشکده پزشکی، دانشکده علوم پایه پزشکی و دانشکده پرستاری در یکصد و سومین نشست شورای گسترش آموزش عالی، به این دانشگاه داده شد. پس از تشکیل دانشکده پرستاری و پیراپزشکی، رشته های پرستاری، بانک خون، رادیولوژی و آزمایشگاه در مقاطع کارشناسی و کارشنناسی ارشد در این دانشگاه، ارائه شدند.

امروز، این دانشگاه به عنوان یکی از بزرگترین سازمان های علمی، فرهنگی و ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی در ایران بشمار می رود که در آن بیش از 8500 دانشجو، بیش از 1000 عضو هیات علمی و حدود 1500 کارمند و عضو غیر هیات علمی مشغول به تحصیل، آموزش، پژوهش، و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هستند.

دانشکده ها و پردیس های دانشگاه علوم پزشکی ایران

دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال حاضر دارای 9 دانشکده است و در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، دکترای حرفه‌ای و تخصصی؛ در دوره‌های روزانه و شبانه دانشجو می‌پذیرد. دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی ایران عبارت اند از:

·  دانشکده فناوری های نوین پزشکی

·  دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان

·  دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی

·  دانشکده پرستاری و مامایی

·  دانشکده علوم توان بخشی

·  دانشکده پیراپزشکی

·  دانشکده بهداشت

·  دانشکده داروسازی

·  دانشکده پزشکی

این دانشگاه همچنین دارای یک پردیس بین الملل با سه دانشکده پزشکی، داندانپزشکی و داروسازی می باشد.

تعدادی از شاخص ترین و پرمتقاضی ترین رشته های تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی ایران عبارتند از:

-  پزشکی

-  داروسازی

-  پرستاری

-  مامایی

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد ثبت سفارش دارید و زمان کافی برای انجام آن ندارید ، میتوانید یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را اجرا کنید***




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×