منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

چگونگی دریافت مقالات از ISI

فرآیند دریافت مقالات از ISIبه چه صورت می باشد ؟

چگونگی دریافت مقالات از ISI
به قلم:Researcheditor

 

یکی از مشکلاتی که پژوهشگران ایرانی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی با آن دست به گریبان هستند، تامین مطالب مورد نظر برای تحقیقات کتابخانه‌ای یا Literature Survey است. در این زمینه مهمترین پایگاه جهانی در مقالات تحقیقاتی مجموعه مجلات ISI می‌باشد که روش ‌های زیادی از جمله استفاده از امکانات بانک‌های اطلاعاتی آنلاین مانندElsevier وجود دارد. در حالیکه خلاصه (Abstract) این مقالات به سهولت قابل دسترسی است، متن کامل (Full Text) آنها برای استفاده عموم رایگان نبوده و مبلغی از حدود 25 تا 45 دلار برای هر یک مقاله باید توسط مشتری پرداخت شود.

 راه حل پیشنهادی استفاده از بخش دانش و فناوری سایت تبیان است.

 در این بخش با کمک ارتباطات بین‌المللی این سایت می‌توانیم متن کامل (Full Text) مقالات مورد نظر شما را از پایگا‌های داده زیر تهیه کنیم:

 

 

Science Direct / Elsevier

Cambridge Journals

Emerald

Highwire Press

JSTOR

NTIS (EV2)

Scopus

Web of Science (ISI)

 

IEEE

  روش درخواست متن کامل مقالات:

 با ارسال ایمیل به بخش دانش و فناوری سایت تبیان (Scitech@tebyan.net) شامل عنوان مقاله، نویسنده یا نویسندگان آن و نام مجله به همراه شماره و صفحات مربوطه می‌توانید جهت دریافت متن کامل مقالات تقاضا نمایید.

 فایل PDF مقالات را ظرف 48 ساعت در پاسخ به ایمیل ارسالی‌تان ارسال می شود.

 یک راه حل برای دسترسی به مقالات ISI گرفتن اشتراک سالانه بانک‌های مربوطه مثل Elsevier است که برای محققان ایرانی محدودیت‌هایی دارد.

 راه دیگر خریداری تک مقاله با قیمت‌های عنوان شده است که علاوه بر هزینه‌ای بالغ بر 300000 ریال برای هر مقاله، نیاز به داشتن کارت اعتباری بین‌المللی مانند Visa یا Master Card دارد.

 اما با استفاده از امکانات جدید بخش دانش و فناوری سایت تبیان که به صورت رایگان در اختیار محققین ایرانی قرار گرفته است، محققین می توانند با استفاده از خدمات این سایت، متن کامل (Full Text) مقالات ISIمورد نظر خود را به صورت رایگان ظرف حداکثر 48 ساعت در ایمیل خود دریافت کنند.

 

 

 

 

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 

 

 

 

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×