منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

چگونه شانس چاپ مقاله خود را در مجلات علمی افزایش دهیم؟

افزایش شانس چاپ مقاله در ژورنال ISI

چگونه شانس چاپ مقاله خود را در مجلات علمی افزایش دهیم؟
به قلم:Researcheditor

ابتدا مقاله خود را جهت پیش داوری برای یکی از خبرگان این فن ارسال نمایید تا از نظر متدلوژی و نگارش علمی بررسی گردد و نقاط ضعف مقاله شما مشخص گردد. در صورت تمایل مجموعه Research Editor امکان مشاوره و داوری اولیه مقالات علمی با همکاری موسسات تحقیقاتی خارج از کشور را دارا می باشد.

اگر به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارید مقاله خود را به زبان فارسی نگارش کرده و سپس معادل انگلیسی کلمات تخصصی رشته خود را در پرانتز کنار کلمه بنویسید، سپس متن خود را برای ترجمه ارسال نمایید. با انجام اینکار مترجم می تواند با کیفیت ترین ترجمه علمی را در اختیار شما قرار دهد. جهت سفارش ترجمه علمی می توانید اینجا کلیک کنید.

مقاله خود را حتما پس از ترجمه برای یک ویراستار Native ارسال نمایید. مهم نیست که مترجم شما چقدر به زبان انگلیسی مسلط باشد. تجربه نشان داده است ارسال برای یک ویراستار Native می تواند کیفیت گرامری مقاله را بسیار افزایش دهد. معمولا مقالات ایرانیان به دلیل مشکلات گرامری و ساختار زبانی از سوی مجلات رد می شوند.در صورت تمایل جهت سفارش ویراستاری نیتیو اینجا کلیک کنید.

در تهیه Cover Letter و Title Page بیشترین دقت و وسواس را بخرج دهید. زیرا اولین مواردی هستند که توسط داوران و سردبیر مورد توجه قرار می گیرند.

Abstract مقاله را تا حد امکان با دقت تهیه و تنظیم نمایید زیرا اصلی ترین بخشی از مقاله که مورد توجه داوران می باشد Abstract است.

حتما فرمت ساختاری مقالات مجله را رعایت کنید. درصورت تمایل مجموعه Research Editor قادر به انجام اینکار جهت استاندارد سازی مقالات شما می باشد.

در انتخاب مجله دقت کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب مجله مناسب اینجا کلیک کنید.

 

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور:  07191009198  - داخلی شماره 3

#service_submit

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×