منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

اعتبار مبلغ تشویقی بابت چاپ مقاله از سوی معاونت پژوهشی

گرنت و فاند پژوهشی برای محققین

اعتبار مبلغ تشویقی بابت چاپ مقاله از سوی معاونت پژوهشی
به قلم:Researcheditor

طبق اعلام وزارت علوم تحقیقات وفناوری و وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی ، معاونت های پژوهشی دانشگاه ها با توجه به نوع مقاله ی منتشر شده مبالغی را به عنوان تشویق دانشجویان و اساتیدی که اقدام به چاپ مقاله در مجلات معتبر ISI نموده اند و در مقاله آنها در بخش Affiliation نام دانشگاه محل تحصیل یا فعالیت ذکر شده باشد اختصاص داده است. برای دریافت هزینه های تشویقی تعریف شده لازم است فاکتور مربوط به انجام این خدمات از طرف پژوهشگر به دانشگگاه مطبوع ارائه بشود.

#post_324

لازم به ذکر می باشد این مبالغ برای هر مقاله تنها یکبار پرداخت می گردد. و معمولا صرفاً برای مرحله پرداخت ارزی به ژورنال یا انجام ویرایش انگلیسی نیتیو محاسبه و پرداخت می شود.

مبلغ اختصاص داده شده برای مقالات مروری در مجلات فارسی و انگلیسی بر اساس سطوح کیفی تین مجلات متغیر خواهد بود

#post_340

 * اساتید محترم و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها در پروفایل کاربری و بخش تکمیل پروفایل و با اعلام دانشگاه محل فعالیت خود ، که در ادامه توسط مدیرسایت بررسی و تایید خواهد شد ، می توانند پروفایل کاربری خود را از حالت عادی ، به پروفایل ویژه اساتید تغییر دهند و از تخفیف 10 درصدی برای تمامی خدمات بهره مند شوند.

تکمیل پروفایل کاربری و ارتقا به پروفایل اساتید

 *اساتید گرامی که مسئولیت مدیریت دانشگاه ، معاونت پژوهشی ، آموزشی و ... همچنین مدیرمسئول ، سردبیر و داور مجلات علمی و پژوهشی را عهده دار هستند ، می توانند با هماهنگی مدیریت سایت از طریق شماره تماس ریسرچ ادیتور (07191009198) داخلی 4، پروفایل ویژه مجلات و دانشگاهها را با امکانات ویژه و تخفیف 20 درصدی برای همه خدمات ایجاد نمایند

#post_84

#service_submit

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور:  07191009198  - داخلی شماره 3

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×