منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

معرفی نرم افزار After the Deadline

آشنایی با نرم افزار After the Deadline

معرفی نرم افزار After the Deadline
به قلم:Researcheditor

سرویس چک کردن متن AftertheDeadline که در نشانی اینترنتی PolishMyWriting.com قابل دسترسی می باشد محصولی از شرکت بزرگ Wrodpress می باشد. بسیار ساده و بدون هیچ زرق و برقی طراحی شده است: و تنها کاری که باید بکنید این است که  متن را در وسط صفحه بیاندازید و بر روی دکمه Check Writing کلیک کنید این ابزار غلط‌های املایی، گرامری و سبکی رو تشخیص می دهد و برای اصلاحشان هم پیشنهاداتی ارائه می دهد.

After the Deadline به‌عنوان یه ابزار جانبی برای برنامه‌های تحت وبی مثل WordPress هم قابل دسترس می باشد.

 با استفاده از این نرم افزار  بدون نیاز به ساخت حساب کاربری یا دانلود نرم‌افزار به‌سرعت ایرادات املایی، دستوری و حتی پیشنهادهای ساختاری   Style Suggestion)   را در متن‌تان دریافت کنید. همان‌طور که اسم این سرویس می‌رساند، وقتی عجله دارید و سررسید مطلب فرارسیده است، بهترین گزینه می‌تواند ساده‌ترین آن باشد!
 
معرفی نرم افزار After the Deadline


ویژگی‌های مثبت After the Deadline

 

  • برای استفاده شخصی رایگان هست.
  • فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی نمی‌کنه بلکه ابزار تصحیح املایی آن برای زبان‌های فرانسه، آلمانی، پرتغالی و اسپانیایی هم کار می‌کند.  

 

 

 

 

 اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3 

 

 

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×