منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

شرایط پیش نیاز کلی برای تحصیل در مقطع دکتری

پیش نیاز های آزمون دکتری

شرایط پیش نیاز کلی برای تحصیل در مقطع دکتری
به قلم:Researcheditor

 

 

شرایط پیش نیاز کلی برای تحصیل در مقطع دکتری شامل اماده سازی مقاطع کارشناسی و کارشناسی در تحصیلات روانشناسی امارشناسی و رشته های مرتبط میشود.انتخاب پذیرش افراد برای مقطع دکتری بر اساس پتانسیل علمی دانشجو ودستاوردهای علمی وتناسب میان علایق دانشجویان به  انجام تحقیقات با اساتید  ان دانشکده می باشد.

 درخواست پذیرش برای مقطع دکتری می تواند بسیار سخت و طاقت فرسا باشد اما مواردی وجود دارد که برای اداره کردن این پروسه سخت میتوان انجام داد.

 هر چه سریعتر شروع کنید بهتر است            

عمده اکثریت تقاضانامه های دکتری برای ارجاع در ماه دسامبر و یا ژانویه هستند بنابراین  اگر شما سال اخر و یا دانشجوی کارشناسی ارشد هستید بایستی برای درخواست و تقلضانامه خودرا  از پاییز شروع و بر روی ان کار نمایید. دد لاین به زودی فرا میرسد زمانی که ترک جدید شروع می شود.

  علایق خود را مشخص کنید

این شاید مهمترین جیزی باشد که شما باید قبل از شزوع درخواست خود برای برنامه دکتری در نظر داشته باشید.وقتی را قرار دهید برا ی مشخص کردن  تخصص دقیقی که می خواهید بر روی به مدت 5 سال اینده  کار کنید (حداقل)به درس ها و واحد هایی که انها را دوست میدارید فکر کنید انتشارات اخیری که شما راعلاقه مند کرده اند یا سوالات متداول یا مجدد .باید بتوانید علایق خود را به طور مختصر در چند سطر بنوسید .

  تحقیق خود را انجام دهید

زمانی که زمینه و مناقع تحقیق خود را مشخص  کردید شما میتوانید شروع کنید برای جست و جوی استاد راهنمای با استعداد و مدارسی را که برای اپلای می خواهید را اولویت بندی کنید.بدون توجه به رتبه بندی مدارس این یک مکان درست برای شما نیست که فردی وجود نداشته باشد برای مشاوره دادن یا نظارت بر پایان نامه شما داشته باشد.

 استاد و یا پروفسوری را انتخاب کنید که در حیطه ی رشته مورد علاقه شما کار کند.این هم یک ایده خوبی است که با یک پروفسور و یا استاد راهنمای خود که شما و حیطه علاقه  شما را میشناسد.

 چه مدارسی را انها برای اپلای کردن به شما پیشنهاد میدهند و یا چه افرادی را به شما برای کار کردن با انها به شما معرفی می کنند به طور مثال در بعضی از رشته ها مثل مهندسی یا علوم پایه برای یک پروژه مشخص  در  دسترس است.در برخی از سایت های  PhD شما می توانید یک نوع هشدار را برای موقعیت خود و یا فیلد مورد علاقه خود ایجاد کنید.

   بیشتر تحقیق کنید

حالا شما یک لیستی از برنامه های مورد نیاز خود را اماده کرده اید بنابراین زمان ان است که این لیست را به تعدادی  که مورد نیاز هست محدود کرده و اولویت بندی نماید.بعضی از مدارس به نمره مینیموم از امتحان GPA یا درجه بندی نمره نیاز دارند.

 در اروپا معمولا متقاضیان ابتدا نیازمند مدرک کارشناسی ارشد برای اپلای شدن هستند درصورتی که بیشتر مدارس در امریکا به متقاضیان این اجازه را میدهند که فقط یا مدرک کارشناسی اپلای بشوند.شما باید تا میتوانیددر برنامه هایی که شمارا جایگذاری و برای شرکت کردن می پذیرند  خود را اپلای کنید.

برای هر اپلیکیشن که رجیستر میکنید یک نوت از زمان ددلاین ان و همچنین موارد لازم هر اپلیکیشن را برای خود یادداشت برداری کنید.

 مواد خود را اماده کنید

هر برنامه ای برای دکتری که شما در ان اپلای می کنید  نیازمند این است که شما مواد مختلف را به عنوان یک قسمت از اپلیکیشن پس مطمئن شوید از اینکه اگهی استخدام را به درستی خوانده اید.

 اگر هنوز مطمئن نیستید چه نوع از مدرکی باید در پلیکیشن برنامه شما باشد وب سایت تحصیلات تکمیلی ان دانشگاه را بخوانید. اپلیکیشن یا برنامه دکتری ناکامل اصلا بررسی و در نظر گرفته نمیشود.

 برنامه و اپلیکیشن دکتری خود را به سرعت اغاز کنید و زمان بسیار زیادی را صرف ان کنید بعضی از قسمت های برنامه ی دکتری که ارسال میشود بایستی مخصوص و سفارشی همان دانشکده یا مدرسه باشد که شما درخواست دارید.شما ممکن است برای برنامه دکنری خود به ارسال بعضی از این مواد نیاز داشته باشید.

   A CV :   ACVیک رزومه از مدارک تحصیلی شما هست که برای ارائه به دانشگاه ارسال میشود که شامل نام شما /موقعیت کاری اخیر /تحصیلات /موقعیت شغلی که در دانشگاه داشته اید/ انتشاراتی که در ان مشارکت داشته اید من جمله کتاب.مجله .سایت.ویراستاری .ترجمه /جوایز و افتخاراتی که دریافت کرده اید از جمله اسم جایزه.شرکت اهداکننده .موسسه مقداذ مبلغ جوایز و سال ان /کمک هزینه تحصیلی که تا به حال از سوی دانشگاه یا موسسات دیگر دریافت کرده اید/سخنرانی هایی

 

   

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×