منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

آموزش نرم افزار رفرنس نویسی اندنوت Endnote

آموزش کامل رفرنس نویسی با نرم افزار اندنوت Endnote با ویدیو

آموزش  نرم افزار رفرنس نویسی اندنوت Endnote
به قلم:Researcheditor

آموزش ویرایش رفرنس ها و مراجع با نرم افزار رفرنس نویسی اندنوت Endnote

#post_62

نرم افزار پیشرفته ویرایش رفرنس ها و مراجع اندنوت (EndNote) ابزار کاربردی پژوهشگران و محققین در سراسر دنیا برای نگارش مقالات علمی و پژوهشی ، پایان نامه و کتاب می باشد. این نرم افزار در حاضر تحت مالکیت شرکت کلاریویت آنالیتیکس Clarivate Analytics  قرار دارد. این نرم‌افزار جهت ذخیره‌سازی، مرتب‌سازی و استناددهی در روند پژوهش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 این برنامه امکان جستجوی مقالات در پایگاه‌ها و ذخیره کردن اطلاعات مورد نیاز آن‌ها را فراهم می‌کند. با این برنامه می‌توان منابعی را که برای نوشتن «پروپوزال تحقیقاتی»، «پایان‌نامه»، «مقاله»، «کتاب» و هر نوشته تحقیقاتی دیگر مورد استفاده قرار گرفته‌است، مدیریت و آن‌ها را در یک فرمت نوشتاری استاندارد ذخیره نمود.

 اندنوت دارای فرمت مجلات مختلف است، بنابراین با کمک آن می‌توانید فهرست منابع مقاله خود را مطابق آن مجله به‌طور خودکار و سریع ایجاد کرد یا تغییر داد.

 

در ویدیو زیر آموزش کامل این نرم افزار توسط  «رسانه ریسرچ ادیتور»  ارایه شده است. که با مشاهده آن می توانید بطور کامل با این نرم افزار کار کنید. و ارجاعات و رفرنس های مقاله و پایان نامه خود را اصلاح و ویرایش نمایید.

 

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا باید نرم افزار Microsoft Word که برای مدیریت فایل های متنی استفاده می شود روی رایانه شما نصب باشد. زیرا نرم افزار اندنوت تغییرات و فرآیند کاری خود را بطور کامل با هماهنگی با نرم افزار Word انجام میدهد.

#post_297

بمنظور دانلود و نصب نرم افزار اندنوت ، عبارت « دانلود نرم افزار اندنوت» را در گوگل سرچ کنید و از سایت های ارایه دهنده آنرا دانلود و روی رایانه خود نصب کنید.

به محض نصب اندنوت ، پلاگین و ابزار کاربری آن در Tab رفرنس نرم افزار Word فعال میشود.  لازم به ذکر است که شما نمیتوانید همزمان از دو نرم افزار مدیریت رفرنس روی رایانه خود استفاده کنید . زیرا با ارور رو برو خواهید شد. مثلا نمیتوانید هم اندنونت Endnote و هم مندلی  Mendeley را نصب کنید.

در محیط اندنوت شما می توانید با استفاده از لینک های موجود در سایت و لینک مربوط به هر کدام از مراجع ، براساس روش رفرنس نویسی مقاله و پایان نامه بر اساس استایل و فرمت مورد تایید مجله یا دانشگاه ، بطور مثال روش APA،  MLA ،Vancouver ،  Chicago،Harward  و ...  لیست رفرنس ها و مراجع را اصلاح و تنظیم کنید و به سادگی و با چند کلیک آنها را به متن خود اعمال نمایید.

آموزش کامل اندنوت در ویدیو بالا قرار دارد.

#service_formatting

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور :  07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد انجام رفرنس نویسی مقاله یا پایان نامه، و سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش فرمتینگ(استاندارسازی) ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

ثبت سفارش فرمتینگ

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×