منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه های سوئد

مهاجرت تحصیلی به کشور سوئد

نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه های سوئد
به قلم:Researcheditor

برای اینکه بتوانید در سوئد تحصیل کنید باید شرایط و برنامه خاص ورود را به همراه شرایط کلی را براورده نمایید. شما میتوانید شرایط خاصی برای  برنامه های متفاوت اکادمیک در وب سایت های مربوط به دانشگاه سوئد پیدا کنید.زمانی که برای درخواست دادن اماده بودید از سایت های مربوطه و معتبر وابسته به این کشور وارد شده تا برای مدارک مورد نیاز خود سابمیت و انها را بر اساس دستور العمل ها ارسال نمایید.

شرایط لازم برای مدرک لیسانس

 برای اینکه بتوانید در مقطع لیسانس به سوئد وارد شوید شرایط عمومی زیر باید مطالعه و انجام دهید :

تحصیلات دبیرستان (متوسطه)خود را باموفقیت به پایان رسانیده باشید.(بعد از 16سالگی)

توانایی بیان و ابراز مهارت در زبان انگلیسی.شرایط ورود برای تحصیل در مقطع لیسانس در سوئد برابر است با مقطع تحصیلی دوره متوسط 6 سوئدی است.

برای دانش اموزانی که نمره نهایی خود را بعد از 31 دسامبر 2009 دریافت میکنند،شرایط اضافی برای ورود به رشته ریاضیات به شرح زیر است:

دانش اموزان باید تمامی دروس ریاضی را کامل کنند تا به مقاطع تحصیلی ریاضی در سوئد 1a, 1b or 1cبرسند.

نکته ای راجع به تحصیلات دانشگاهی قبل:

اگر قبلا تحصیلات دانشگاهی داشته اید باید مدرک متوسطه خود را علاوه بر مدارک دانشگاهی ارسال کنید (مدارک دوره دبیرستان ).برای برخی از دوره ها و حتی برنامه ها دانش اموزان تنها بر اساس مدارک تحصیلات دبیرستان یا دوره متوسطه به دانشگاه دعوت میشوند و نه بر حسب مدارک دانشگاهی انها.

 

شرایط لازم برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

برای انجام شرایط ورودی به مقطع کارشناسی ارشد و یا دوره دوم یا فوق لیسانس باید:

مدرک کارشناسی (برابر با مدرک سوئدی ان )،از یک دانشگاه معتبر بین المللی دریافت کرده باشید.

توانایی و ابراز مهارت در زبان انگلیسی. شما این مهارت را میتوانید بوسیله ی  امتحانات معتبر بین المللی مثل TOFEL،IELTS، و غیره نشان دهید. تحصیلات دبیرستان و یا دانشگاهی قبلی که در برخی کشور ها به اتمام رسیده است میتواند شرایط مورد نیاز را براورده کند.به وبسایت دانشگاه مورد علاقه خود بروید و اطلاعاتی راجع به زبان ان دانشگاه و همچنین شرایطی لازم برای  برنامه و مدرک های لیسانس مورد پذیرش انها اطلاعاتی کسب نمایید.

 

شرایط لازم برای برنامه دکتری

به طور کلی برای در خواست دادن برای مقطع دکتری شما باید:

دارای مدرک معادل با مدرک کارشناسی یا بالاتر از ان و متمرکز با موضوع مشابه رشته مورد نظر که درخواست داده اید.در بیشتر موارد مدرک کارشناسی ارشد مورد نیاز است.مدارک و سابقه تحصیلی قبل (کارشناسی ارشد)باید دارای نمره درج شده تز یا پایان نامه باشد و همچنین  نتایج تحقیق رابه طور مستقل نشان دهد.

مهارت کامل به زبان انگلیسی داشته باشد. مهارت و تسلط در زبان سوئدی  در برخی موضوعات از جمله سخنرانی ها و همچنین سمینارها که به زبان سوئدی برگزار میگردند  نیز حائز اهمیت است.

سایر شرایط خاص پذیرش توسط دپارتمانی که موقعیت مورد نظر را اعلام کرده است مشخص میشوند

دریافت اطلاعات بیشتر در باره چگونگی تحصیل در سوئد:

مقدمه ای ازکشور سوئد

سوئد به علت ازادی ورود برای تمامی افراد جامعه بین المللی بسیار مشهور است.و سیستم اموشی ان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شهریه و هزینه تحصیل

هزینه تحصیل در سوئد به چه میزان است؟ هزینه تحصیلات عالیه در کشور سوئد به طور میانگین درهر سال بستگی به دانشگاه و برنامه تحصیل در ان مقطع را دارد. 

ویزای دانش اموزی

اگر در نظر دارید که تحصیلات خود را در سوئد بگذرانید،بهتر است اسوده خاطر باشید که سوئد فرایندی بسیار راحت برای پذیرش دانش اموزان و پیگیری برای تحصیل را دارد.

 تجربیات دانشجویان

درباره تجربیات دیگر دانش اموختگان  بین المللی در طول زمان تحصیل خارج از کشور همانند شما درسوئد ، مطالعه کنید و ازاین تجارب بهره ببرید.

فرایند درخواست

درخواست برای پذیرش در دانشگاههای سوئد به لطف سیستم متمرکز درخواست ویزای تحصیلی این کشور بسیار راحت تر از دیگر کشور ها ست.

دانشگاههای سوئد

دانشگاه های سوئد تمامی دوره ها و برنامه های کلاسی را بر طبق استاندراهای اروپا تعیین و ارائه میکنند.

فرهنگ سوئد

با توجه به کشوری که شما در ان بزرگ شده و رشد کرده اید، ممکن است زمان تحصیل در سوئد به خاطر تفاوت های فرهنگی که با انها مواجه میشوید شگفت زده شوید.

یادگیری زبان سوئدی

زبان سوئدی زبانی است مشابه زبان  المان شمالی و با زبانهای نروژی و دانکمارکی بسیار شبیه بوده  و رابطه ی تنگاتنگ دارد.اگر تمایل به فراگیری این زبان دارید بیشتر دانشکده ها دوره های زبان سوئدی را برای دانشجو های خارجی برگزار میکنند.

زندگی دانشجویی

تصور کنید که تحصیل در خارج از کشور در سوئد چگونه است؟عازم شدن برای تحصیل د رکشوری دیگر چیزی باارزش تر از کلاس درس است.

مشاغل دانشجویی

سوئد به دانش اموزان خارجی و بین المللی اجازه میدهد که  در هنگام تحصیل به کار و فعالیت نیز بپردازند.و اگر شما از کشور های اروپا و یا منطقه اقتصادی اروپا هستید پس از پایان تحصیل خود در سوئد به شما اجازه اقامت و کار را میدهند.

بورسیه ها

موقعیت های بسیار زیادی را برای دانش اموزان درحال تحصیل در سوئد برای دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه و یا حتی مراکزدولتی وسازمان های خصوصی  ایجاد کرده اند.

 

 

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

 

 

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×