منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

آیا می شود یک مقاله را درچندین مجله چاپ کرد؟

نحوه چاپ یک مقاله در چند ژورنال

آیا می شود یک مقاله را درچندین مجله چاپ کرد؟
به قلم:Researcheditor

آیا می توان یک مقاله را در بیش از یک ژورنال یا مجله submit و چاپ کرد؟

 در پاسخ به این سوال باید بگوییم که جواب منفی است. و نمی توان یک مقاله را در بیش از یک نشریه به چاپ رساند.

 زیرا از نظر اخلاق پژوهشگری این کار ناپسند و ممنوع است. و در صورتی که هر کدام از آن چند ژورنال متوجه این تخلف از طرف پژوهشگر بشوند ، نام وی در لیست سیاه بین المللی copyright قرار میگیرد و دیگر حق تولید هیچ گونه محتوایی در هیچ جای دنیا را نخواهد داشت. بعلاوه برای دانشگاه یا مرکز پژوهشی مطبوع وی نیز عواقب زیان باری در بر خواهد داشت.

 #post_12

 داوران در مرحله داوری وقت خویش را هزینه می کنند تا در مورد مقاله نظر دهند از نظر اخلاقی و علمی به هیچ وجه درست نیست که اینگونه رفتاری از پژوهشگر سر بزند.

 از طرف دیگر حین ثبت مقاله در مجله برای ارسال، یکی از مراحل این است که شما با تکمیل یک فرم تعهد نامه پژوهش یا Commitment Form تأیید می کنید این مقاله در هیچ مجله دیگری منتشر نشده و نخواهد شد. و همچنین ممکن است دو مجله مختلف که مقاله شما به آن ها ارسال شده است داور یکسان داشته باشند. با توجه به اینکه زمینه علمی پژوهشی شما با آن دانشکندان مشترک است ، وقع این امر کاملاً طبیعی است و ممکن است زیاد اتفاق بیافتد.

 #post_84

 زیرا مجلات برای انتخاب داوران افرادی را برمی گزینند که نسبت به موضوع مقاله اشراف کامل داشته باشند. در این صورت داور متوجه تخلف شما می شود و علاوه بر خدشه دار شدن حیثیت علمی، نام شما در black list  مجلات قرار می گیرد که تا آخر عمر نمی توانید به هیچ مجله ای مقاله ای ارسال کنید.

 #service_submit

 #post_121

 

 

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 

 

 

 

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×