منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

کاهش هزینه چاپ مقاله

صرفه جویی در هزینه چاپ مقاله

کاهش هزینه چاپ مقاله
به قلم:Researcheditor

چگونه می توان هزینه چاپ مقاله را کاهش داد؟

 

بدون شک تألیف و گردآوری یک مقاله از همان آغاز هزینه های بسیاری را برای تهیه کنندگان به ارمغان دارد! درست است که در برابر ارزش علمی مقاله ناچیز است اما نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. خوشبختانه راه های زیادی برای کاهش هزینه نوشتن یک مقاله وجود دارد که در اینجا به بررسی کاهش هزینه مقاله در مرحله چاپ می پردازیم.

 

یکی از راه های کاهش هزینه چاپ مقاله در برخی مجلات گزینه Waive است. Waive به معنای درخواست تخفیف برای پرداخت هزینه چاپ مقاله می باشد. نویسندگان می بایست نامه ای را به این مضمون به مجله ارسال، و با ذکر دلایل خود برای تخفیف، از مجله  در خواست Waive کنند. حتی گاهی می توان درخواستFull Waive  نیز مطرح کرد.

 

راه دیگر قراردادی است که WHO با انجمن نشریات علوم پزشکی منعقد کرده است. هدف از انعقاد این قراداد ایجاد تسهیلاتی برای محققین جهان سوم جهت چاپ نتایج پژوهش های انجام شده در این کشورها بوده است. به این ترتیب نشریات علوم پزشکی به نویسندگان جهان سوم از طریق این قرارداد در قالب Solitary grunt تخفیف هایی اعطا می نماید. اما متاسفانه یا خوشبختانه در طبقه بندی سازمان بهداشت جهانی ایران جزء کشورهای جهان سوم قرار نگرفته است.

 

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد ترجمه مقاله یا هر متن دیگری را دارید و زمان کافی برای انجام آن ندارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را اجرا کنید***

ثبت سفارش ترجمه

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×