منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

اشتباه بسیار بزرگی که تامسون روترز مرتکب شد!

اشتباه تامسون روترز

اشتباه بسیار بزرگی که تامسون روترز مرتکب شد!
به قلم:Researcheditor

چندی پیش چند تن دیگر از جاعلان مجلات معتبر آی اس آی، در اقدامی مشابه همسو با فعالیت های گذشته شان، با فراهم کردن یک وبسایت جعلی تحت عنوان انتشارات Revistas Academicas، تعداد 4 مجله علمی که 3 مورد آن از مجلات آی اس آی هستند را جعل کردند. اما این پایان داستانشان نبود. متاسفانه اینکه همین جاعلان با تامسون روتز مکاتبه کردند و به راحتی آنان را فریب دادند. از اینرو، تامسون روترز بدون بررسی دقیق این مجلات به سه مجله جعلی آی اس آی در سایت مربوطه لینک داد. نکته جالب توجه این است که جاعلانی که پشت سر این این جعل بزرگ قرار گرفتند، همان افرادی بودند که در گذشته مجلاتی دیگر مانند "Sylwanرا جعل کردند.

 

امیدواریم در در فرصتی نه چندان دور بتوانیم دست دیگر جاعلان مجلات را رو کنیم. در این مطلب تنها به آدرس سایت جعلی ناشر در زیر اشاره می کنیم.

 

اگر به آدرس سایت https://revistas-academicas.com/  بروید به راحتی جعل، کلاهبرداری و Scam را مشاهده می کنید. در اینجا 5 مجله به نامه های زیر مشخص شده اند.

 

Mexican journal of international studies   از کشور مکزیک

CAHIERS DES SCIENCES NATURELLES   از کشور سویس

Doriana   از کشور ایتالیا

Natura   از کشور هلند

Mexico journal of multidisciplinary sciences   از کشور مکزیک

 

لازم به ذکر است طی مکاتباتی که برخی از نیروهای مجرب دانشگاهی با تامسون روترز برقرار کردند، تامسون روترز اشتباه خود را تایید کرد.به طور قطع اینگونه جعل مجلات نه برای اولین بار است و متاسفانه نه برای آخرین بار. لازم است که ساز و کاری مناسب جهت جلوگیری از شیوه های متفاوت جعل مجلات، سنجیده شود.

 

 

 

اگر مطلب برای شما مفید بود، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور :  07191009198  -  داخلی شماره 3

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×