منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

فرمتینگ یا استانداردسازی مقاله و پایان نامه چیست ؟

فرمتینگ (Formatting) مقاله و پایان نامه

فرمتینگ یا استانداردسازی مقاله و پایان نامه چیست ؟
به قلم:Researcheditor

تقویت رزومه با نگارش و ترجمه مقاله

تمامی دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری بایستی به فکر استاندارد سازی مقاله های خود باشند. چرا که هر یک از آن ها در راستای تقویت رزومه خویش نیاز به ترجمه مقاله یا نگارش و چاپ مقاله در مجله های علمی – پژوهشی معتبر دارند. به همین منظور هر یک از دانشجویان که قصد ادامه تحصیل دارند و می خواهند به مقاطع بالای تحصیلی خود دست یابند؛ می بایست تمامی فوت و فن های نگارش مقاله در حد حرفه ای را به درستی در مقاله خود به کار گیرند تا مقاله آن ها آماده پذیرش در مجله های معتبر علمی و پژوهشی گردد.

همان طور که می دانید امتیاز چاپ مقاله در همایش ها با چاپ مقاله در مجله ها مختلف می باشد و هر چقدر امتیاز شما بیشتر باشد؛ شما می توانید رزومه خود را بیش از پیش تقویت کنید. برای این منظور چه بخواهید یک امتیاز چاپ مقاله در همایش ها را بگیرید و چه امتیازهای بیشتر چاپ مقالات علمی –ترویجی یا مقاله های علمی – تخصصی و علمی – پژوهشی را دریافت کنید؛ برای چاپ هر یک مقاله های نامبرده شده، یک سری فاکتورها بایستی به درستی رعایت شود و به اصطلاح دست به استاندارد سازی مقاله زد تا شرایط چاپ مقاله شما در هر یک از همایش ها و مجله ها میسر گردد. در ادامه بیشتر در خصوص استاندارد سازی مقاله و نکات مربوط به آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

#service_formatting

استاندارد سازی مقاله چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید در صورتی که قصد چاپ مقاله خود را داشته اید؛ اصطلاح استاندارد سازی مقاله را شنیده باشید. استاندارد سازی مقاله یا فرمتینگ به این معنا و مفهوم است که شما بخواهید مقاله نهایی خود را پس از ترجمه یا پس از انجام ویرایش ها و اصلاحات نهایی در جهت چاپ مقاله و تایید نهایی پذیرش آن استانداردسازی کنید.

برای این منظور فاکتورهای مختلفی از جمله: تغییر فونت نگارش مقاله، صفحه آرایی، رفرنس نویسی، کلمات کلیدی و سایر فاکتورهای مختلف دیگر بایستی متناسب با همایش یا مجله مورد نظر تغییر یابند. چرا که هر یک از مجله ها و همایش های مختلف برای چاپ مقالات، استانداردهایی را به پژوهشگران از طریق وب سایت اینترنتی خود اعلام می دارند که می بایست تمامی مقاله های چاپ شده در آن همایش یا در آن مجله کاملا یک دست باشند.

برای یک دست سازی یا استاندارد سازی مقاله باید تغییرات ریز و درشتی در مقاله صورت بخشید که این تغییرات جدایی از اصلاحات علمی می باشند.

با انجام تمامی این تغییرات ریز و درشت در قالب مقاله نهایی بر حسب فرمتینگ ارائه شده در همایش و مجله مورد نظر می توان مقاله نهایی را در نهایت آماده چاپ و پذیرش در مجله مورد نظر کرد. برای تایید نهایی و تقویت رزومه خویش می توانید درخواست استاندارد سازی مقاله را در مرکز ریسرچ ادیتور به ثبت رسانید تا افراد مجرب و خبره در این مرکز بتوانند مقاله شما را طبق فرمتینگ ارائه شده تغییر دهند تا مقاله شما به مرحله آخر پذیرش و چاپ در همایش یا مجله مورد نظر برسد.

#post_332

ثبت سفارش استاندارد سازی مقاله در ریسرچ ادیتور

در صورتی که می خواهید اقدام به استاندارد سازی مقاله خود کنید ولی در عین حال فرصت کافی برای این امر را ندارید و یا قادر به اجرای تمامی فرآیندهای استانداردسازی یا فرمتینگ مقاله خود نیستید؛ می توانید سفارش خود را در مرکز ریسرچ ادیتور به ثبت رسانید. برای این منظور شما می توانید مقاله نهایی خود را به همراه مجله مورد نظر برای چاپ مقاله به این مرکز بفرستید تا متخصصین موجود در این مرکز به جهت انجام فرآیند استاندارد سازی مقاله بتوانند طبق ژورنال اصلی مجله نامبرده شده، مقاله شما را آماده پذیرش سازند.

اینجاست که آن ها می توانند با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارند؛ تمامی اصول و قوانین استاندارد سازی مقاله شما را درست طبق درخواست مجله مورد نظر تطبیق دهند تا مقاله شما به مرحله تایید نهایی رسیده و بتوانید با چاپ نهایی مقاله خود روز به روز به تعداد مقالات خویش افزوده و راه خود را برای دست یابی به مقاطع بالای تحصیلی هموار سازید.

بنابراین تنها صرف نگارش مقاله یا ترجمه مقاله برای تقویت مقاله کفایت نمی کند؛ بلکه در جهت تایید نهایی و پذیرش و چاپ مقاله می بایست به فکر استاندارد سازی مقاله خود هم باشید که اجرای این فرآیند به دستان توانمند مرکز ریسرچ ادیتور به خوبی امکان پذیر است.

هزینه استاندارد سازی مقاله در ریسرچ ادیتور

در مرکز ریسرچ ادیتور در صورت نیاز به استاندارد سازی مقاله، با توجه به وجود افراد بسیار برجسته و با تجربه به درستی انجام می گیرد. هزینه استاندارد سازی مقاله اعمال شده در این مرکز نیز به صرفه می باشد. به این صورت که شما می توانید با پرداخت هزینه استاندارد سازی مقاله تا پیش از فرارسیدن موعد مقرر برای استانداردسازی یا فرمتینگ مقاله، مقاله مورد نظر خود را آماده تایید نهایی کنید.

چرا که در غیر این صورت اگر خودتان بخواهید مقاله نگاشته خود را استانداردسازی کنید؛ ممکن است نیاز به فرصت بسیار زیادی داشته باشید و زمان زیادی را برای رعایت کردن هر یک از فاکتورهای مدنظر مجله نامبرده شده برای چاپ نهایی مقاله، از خود تلف کنید و حتی ممکن است نتوانید از پس بسیاری از معیارهای مدنظر مجله انتخاب شده برای چاپ مقاله بربیایید.

به همین جهت شما می توانید با اعمال هزینه های به صرفه و نه چندان زیاد در مرکز ریسرچ ادیتور، خیال خود را از چاپ مقاله در مجله انتخاب شده خود راحت و آسوده خاطر نمایید. بنابراین در صورت تمایل به ثبت سفارش استاندارد سازی مقاله می توانید وارد وب سایت اینترنتی ریسرچ ادیتور شوید و سپس طبق مراحل توضیح داده شده در بالا و پرداخت مبلغ مشخص برای اجرای این فرآیند، در موعد مقرر شده مقاله استانداردسازی شده خود را طبق فرمول و فرمتینگ مجله مورد نظر خود دریافت نمایید.

استاندارد سازی مقاله با در نظر گرفتن تمامی نکات ریز و درشت

استاندارد سازی مقاله با در نظر گرفتن تمامی نکات ریز و درشت در مرکز ریسرچ ادیتور با توجه به تجربه و تخصص بالای ویراستارهای این مرکز به خوبی قابل انجام است. هر چقدر یک فرد در این زمینه تبحر و مهارت داشته باشد؛ می تواند سریع تر به خواسته مورد نظر خود دست یابد.

بنابراین اگر شما برای اولین بار می خواهید مقاله ای را برای خود به ثبت رسانید؛ ویراستارهایی که در ریسرچ ادیتور مشغول به فعالیت هستند؛ سال هاست که اقدام به استاندارد سازی مقاله با کیفیت و ظرافت بالایی می کنند و می توانند نیاز شما را برطرف نمایند. 

 برای تبدیل مقاله به استایل و استاندارد مورد تایید مجله مد نظر شما ، لازم است فرمت مقاله از نظر فونت ، کپشن های جداول و تصاویر ، صفحه آرایی ، رفرنس نویسی  ، کلمات کلیدی و ... استاندارد شود. 

#post_85

 

 اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×