منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

طریقه ارسال مقاله براي ژورنال های ISI

راهنمای ارسال مقاله به مجلات علمی پژوهشی یا مجلات ISI

طریقه ارسال مقاله براي ژورنال های ISI
به قلم:Researcheditor

 

نحوه ارسال مقاله به مجله

پس از اینکه مقاله خود را چندین بار مورد ارزیابی و بازبینی قرار دادید و تمام اشکلات ویرایشی، املایی و محتوایی را بررسی کردید. فایل مقاله را در دو فرمت Word و PDF تهیه کنید. با وارد شدن به سایت مجلات معتبر، گزینه ای برای ارسال آنلاین مقاله وجود دارد.

 با وارد شدن به این قسمت صفحه ای باز شده و اسامی نویسندگان، آدرس، متن اصلی مقاله و ... را از شما می خواهد. روش دیگر به صورت پستی است بدین صورت که سه تا پنج نسخه از مقاله را پرینت می گیرید و سی دی حاوی مقاله را به آن ضمیمه می کنید. پس از آن باید منتظر دریافت نامه به آدرس پستی یا الکترونیکی خود از طرف سر دبیر باشید.

ارسال یا سابمیت مقاله براي مجلات خارجي به یکی از انواع زیر انجام مي شود:

1- سايت مجله

 2- ايميل به سردبير

 3- سيستم آنلاين

 در حال حاضر اکثر مجلات  معتبر بوسیله سيستم آنلاين مقاله های مطبوع را دریافت مي كنند. موسسه آي اس آي تحت برند ScholarOne خدمات دريافت مقاله از محققین و تحويل آن به دفتر مجله را انجام مي دهد. به ازاي تحويل هر 100 مقاله در سال، 3000 دلار دريافت مي كند. ورود به این سایت و ثبت نام در آن، مانند ايجاد يك ايميل گوگل است. يك نام كاربري و رمز عبور توسط کاربر تعریف می شود. اين آدرس سايت است :

 https://mc.manuscriptcentral.com

 

 در موسسه الزيوير سيستم منحصری دیگری به کار برده می شود:

   https://ees.elsevier.com

 نیازی به جست و جوی این سایت ها نیست. هر کدام از ژورنال ها در سایتشان مراحل ارسال مقاله را توضیخ داده اند. براي ارسال مقاله با سيستم آنلاين، پس از ورود به سایت گزينه Submit a New Manuscript  را انتخاب كنيد. با اجرای 6 گام مرا حل ارسال به پایان خواهد رسید.

 1- عنوان مقاله وسپس چكيده را وارد نمایید. مجلات منتشر شده توسط امرالد چكيده را بصورت ساختار يافته و جدا جدا از کاربر می خواهند.

 2- نام مولفين را به ترتيب اسامي ثبت كنيد. در اين مرحله اگر شما Corresponding Author نباشيد، همه اطلاعات به حساب كاربري فرد معرفی شده بعنوان مولف مسئول منتقل خواهد شد و ادامه مراحل برای شما میسر نخواهد بود. پس از ثبت اطلاعات ساير مولفين سيستم بطور اتوماتیک براي هر کدام از آنها حساب كاربري  جداگانه ايجاد مي كند و از طريق ايميل ثبت شده ایشان را مطلع می سازد.

  3- در این مرحله چندين گزينه را بايد علامت زده شود و تایید شود که مقاله قبلا براي سایر ژورنال ها ارسال نشده است.

  4- سپس باید توضيحات اضافي ضروری در قالب Cover Letter مطرح شود.

  5- در این مرحله فايل ها Upload می شود.لازم است که شكل ها و نمودار ها جدا بوده و در متن مشخص شده باشد. نبايد از نویسندگان اطلاعاتي در فايل اصلي كه به منظور داوري فرستاده می شود بیان شده باشد. چون داوري بدون نام انجام مي شود. نام مولفين و ارتباط سازماني آنها (Affiliation ) در فايل جداگانه اي بعنوان Title Page مي آيد.

 6- در مرحله آخر،دو گزينه وجود دارد. يكيpdf و ديگري html  است .با انتخاب هر کدام از آنها يك فايل پي دي اف يا اچ تي ام ال از موارد بارگذاري شده ، نشان داده می شود. پس از تاييد pdf  مقاله گزينه  Submit  فعال مي شود. تا اين مرحله فقط اطلاعات در سيستم ذخيره مي شوند و به دفتر ژورنال ارسال نمي شوند. پس از انتخاب گزینه Submit  مقاله به دفتر مجله ارسال مي شود و امکان اعمال تغییر دیگری میسر نخواهد بود.

پس از این مرحله با مراجعه به سايت مجله می توانید وضعيت مقاله را پیگیری کنید. مقاله به طور معمول در یکی مراحل زیر قرار خواهد داشت:

 1- Awaiting Editorial Office Check

 2- With Editor

 3- Under Review

 4- Accept ، Reject ، Major Revision and Minor Revision.

 در برخی از نشريات با تخصیص يك ايميل نویسنده را ملزم به ارسال مقاله آن ايميل می کند. باید متن نامه ایمیل بسیار محترمانه باشد. دفتر مجله در پاسخ به ایمیل شما ،كد مقاله شما را نيز مي فرستد. 

 

 

 

 

 

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 

 

 

 

 

 

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×