منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

تفاوت مقالات ژورنالی و کنفرانسی

معرفی مقاله کنفرانسی و ژورنالی

تفاوت مقالات ژورنالی و کنفرانسی
به قلم:Researcheditor

به طور کلی مقالات به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

 1- مقالات ژورنال

 2- مقالات کنفرانسی

 از تفاوت‌های مهم مقالات ژورنال و کنفرانسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1)       مقالات ژورنال نسبت به مقالات کنفرانسی دارای اعتبار و ارزش علمی بالاتری هستند. زیرا اولاً داوری دقیق تری (Peer review) دارند، ثانیا صحت و اعتبار نتایج در مقالات ژورنال نسبت به مقالات کنفرانسی بیشتر است.

  البته لازم به ذکر است که اعتبار مقالات چاپ شده در کنفرانس های بسیار معتبر همچون

 NIPS), Neural Information Processing System) بسیار بالاست.

  2)       برای ارسال مقاله به مجله محدودیت زمانی وجود ندارد و هر زمان که مقاله آماده باشد می توان آن را به مجله ارسال کرد. اما زمان خاصی برای ارسال مقاله به کنفرانس مقرر می شود و اگر مقاله در آن زمان ارسال نشود داوری نشده و رد می شود.

  3)       مدت زمان داوری در مقالات ژورنال نسبت به مقالات کنفرانسی بسیار طولانی تر است. حتی گاهی اوقات بیش از یک سال طول می کشد و معمولاً مقاله چندین بار مورد تجدید داوران و اصلاح نویسندگان قرار می گیرد.

 4)       در مقالات ژورنال محدودیت تعداد صفحات وجود ندارد (البته به جز چند مورد مثل IEEE که 12 صفحه می باشد و برای تعداد صفحات بیشتر هزینه اضافی گرفته می شود). اما مقالات کنفرانسی در عین مختصر بودن محدودیت بیشتری دارند.

  5)      مقالات ژورنال به طور مفصل تر و دقیق تر به جزئیات و یافته های آن می پردازد در حالی که مقالات کنفرانسی بیشتر به مطرح کردن و توضیح دادن ایده با انجام آزمایشات و شبیه سازی های ساده می پردازد.

  مقالات کنفرانسی و ژورنال خود به چند دسته تقسیم می شوند که در آینده به ذکر آن ها خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 

 

 

 

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×