منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

افزودن نام نویسنده به لیست نویسندگان مقاله تحت داوری

آیا می شود نام نویسنده جدید به لیست نویسندگان مقاله تحت داوری اضافه کرد؟

افزودن نام نویسنده به لیست نویسندگان مقاله تحت داوری
به قلم:Researcheditor

 

آیا می توان نام نویسنده ای را به لیست نویسندگان مقاله ای که درحال داوری درمجله است اضافه کرد؟

  ممکن است شرایطی پیش بیاید که مجبور باشید نام نویسنده ای جدید را به لیست نویسندگان مقاله خود که تحت داوری است اضافه کنید. نگران نباشید! فرآیند کار بسیار ساده است.

 راهکار این است که در هر مرحله ای از داوری مقاله تا قبل از انتشار مقاله در مجله، نویسنده مسئول می تواند نام نویسنده جدید را به سردبیر مجله اعلام کند. البته لازم است که برای این کار خود دلایل و توجیهات روشنی را به سردبیر ارائه دهد. همچنین تمام نویسندگان مقاله باید موافقت خود را اعلام کنند.

ممکن است برخی از مجلات برای تعیین میزان فعالیت و نقش هر یک از نویسندگان فرم هایی را مشخص کرده باشند که در این صورت از نویسنده می خواهند پس از پر کردن مجدد فرم و به روز رسانی آن، برای مجله ارسال کنند. برخی از مجلات دیگر قوانین دیگری را مشخص می کنند که باید با پیروی از آن قوانین نام نویسنده جدید را اضافه کرد. 

بدیهی است که درصورتی که یک یا چندنفر از نویسندگان با افزودن نام جدید موافق نباشند مجله فرایند داوری و یا انتشار مقاله را تا زمانی که همه نویسندگان بر سر این موضوع به توافق برسند معلق می کند.

 

 

 

   اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 

 

 

 

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×