منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

چگونه برای بهبود مقاله به نظرات متناقض و انتقادی داوران پاسخ دهیم؟

راهکارهای کاربردی برای مواجهه با نقدهای متضاد در فرآیند بازبینی مقالات

چگونه برای بهبود مقاله به نظرات متناقض و انتقادی داوران پاسخ دهیم؟
به قلم:Researcheditor

چگونه می‌توانیم با نظرات متناقض سردبیر و داور برخورد کنیم؟

برخورد با نظرات متناقض سردبیر و داور در یک مقاله یا مطلب می‌تواند یک چالش مهم در فرآیند انتشار باشد. در ادامه تعدادی از روش‌هایی که می‌توانید برای مدیریت این نظرات متناقض از طریق ارتباط با سردبیر و داوران استفاده کنید، آورده شده است:

  1. بررسی نظرات به دقت: در ابتدا، نظرات سردبیر و داوران را با دقت مطالعه کنید تا به درک کامل از نقدهای آن‌ها دست پیدا کنید. مطمئن شوید که هر دو نظر متناقض چه جنبه‌هایی از مقاله را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.
  2. ارتباط با سردبیر: پس از مطالعه نظرات داوران، با سردبیر تماس بگیرید و توضیح دهید که چگونه قصد دارید با نظرات متناقض برخورد کنید. اگر سردبیر اطلاعات اضافی یا راهنمایی‌های خاصی دارد، از او بخواهید تا کمک کند.
  3. توجه به نقاط قوت و ضعف: به جای انتقاد از نظرات داوران، سعی کنید به نقاط قوت و ضعف ارائه‌شده توسط آن‌ها توجه کنید. این کمک می‌کند تا مقاله‌تان را بهبود ببخشید.
  4. توجه به تعادل: تلاش کنید تا تعادلی بین نظرات متناقض داشته باشید و به نحوی به نقاط مثبت هر دو نظر توجه کنید. این نشان می‌دهد که شما قادر به درک و ارتقاء مقاله خود هستید.
  5. تفسیر درست: از داوران یا سردبیر خواسته‌های اضافی برای توضیح نظراتشان بخواهید تا بتوانید درست تفسیر کنید که چه جنبه‌هایی از مقاله به چه دلیل به نظرات متناقض انجامیده‌اند.
  6. ارائه تحلیل منطقی: نظرات متناقض را با تحلیل منطقی و دلایل واضح مدعی کنید. از منابع و اطلاعات پشتیبانی کنید و به داوران و سردبیر نشان دهید که چرا نظر شما معقولانه است.
  7. ارائه گزینه‌ها: اگر معتقدید که نظرات متناقض داوران به علت اختلاف نظرهای فنی یا روشی است، می‌توانید گزینه‌های مختلف را ارائه دهید و از سردبیر خواسته بهترین گزینه را انتخاب کند.
  8. حفظ احترام: همواره با احترام به نظرات دیگران برخورد کنید و از بیان نقدهای شخصی پرهیز کنید.

 

نهایتاً، تلاش کنید تا به توافقی منطقی با داوران و سردبیر برسید تا مقاله‌تان بهترین شکل ممکن را بگیرد و در نهایت منتشر شود.


اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

 تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

 ***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×