منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

معرفی نرم افزار Hemingway Editor

آشنایی با نرم افزار Hemingway Editor

معرفی نرم افزار  Hemingway Editor
به قلم:Researcheditor

در دنیای تکنولوژی، برنامه‌های بسیاری وجود دارند که ادعا می‌کند به شما کمک می‌کنند تا بهتر بنویسیدو شما را به نویسنده بهتری تبدیل کنند.

با وجود زیاد بودن این برنامه ها انتخاب برای نویسندگان نیز دشوارتر می‌شود تا بین ابزارهای دیجیتالی موجود که نوشتن را بهبود می‌بخشند، تمایز قائل شوند و بهترین نرم افزار ویرایش را انتخاب کنند

همونطور که پی بردید نرم افزار ویرایش متن، از ضروریات یک نویسنده است، نویسنده وبلاگ، کتاب، مقاله، پایان نامه و ….. فرقی ندارد مهم این است که نویسنده هر نوع محتوایی که هستید، متنی که می‌نویسید نیاز به ویرایش دارد تا خواننده آن با مشکل مواجه نشود.

یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر متن نرم افزار همینگوی است. این ابزار نوشتاری به نام ارنست همینگوی، نویسنده مشهور، نام‌گذاری شده‌است.

Hemingway Editor یک نرم افزارویرایشگر متن می باشد که با کمک آن می توانید متن خود را به صورت واضح و روشن بنویسید. این نرم افزار در نوشتن هرچه بهتر و هایلایت کردن مطالب مهم به شما کمک می کند. با هایلایت کردن عبارات، کلمات پیچیده، اصطلاحات واضح و ... مانند یک ویراستار حرفه ای، میزان خطاهای نوشتاری شما را کاهش می دهد. به عنوان مثال جملات دارای لغت های زیاد را که خواندن و درک آن ها مشکل است، با رنگ زرد و جملاتی را که خواندن آن ها خیلی مشکل تر باشد، با رنگ قرمز نشان می دهد. Hemingway Editor در کنار ویرایشگر های دیگر به خوبی کار می کند و می توانید متن خود را به راحتی و بدون کپی و پیست کردن از فایل Word وارد برنامه کنید و پس از انجام ویرایش های لازم، در قالب فایل متنی ساده، PDF یا Word استخراج کنید.

 

برنامه همینگوی، یکی از نرم افزارهای  ویرایش متن است که برخلاف سایر ویرایشگرهای متن (مانند Grammarly) ، برنامه همینگوی به طور عمیق وارد جزئیات گرامری نمی‌شود؛ اما خوانایی کلی کار را مورد ارزیابی قرار داده و پیشنهاداتی برای بهبود آن ارائه می‌کند. این برنامه جملات طولانی، پیچیده و خطاهای رایج را با هایلایت‌های رنگی مشخص می‌کند:

  • اگر جمله را با رنگ زرد مشخص کند، یعنی لازم است که جمله کوتاه‌تر بیان شود یا به چند بخش تقسیم شود.
  • اگر با رنگ قرمز مشاهده شود، جمله بسیار متراکم و پیچیده است که خوانندگان را برای پیروی از منطق پیچیده آن سر درگم می‌کند. سعی کنید جمله را ویرایش کنید تا رنگ قرمز حذف شود.
  • می‌توانید از کلمه کوتاه‌تری به جای کلمه‌ای که با رنگ بنفش مشخص شده‌است، استفاده کنید. برای راهنمایی نشانگر ماوس را روی آن قرار دهید.
  • قیدها و عبارات ضعیف با رنگ آبی نشان داده می‌شود.
  • عبارات به رنگ سبز برای نشان دادن افعال مجهول علامت گذاری شده‌اند.

دو روش اصلی برای استفاده از خدمات بهتراین نرم افزار ویرایش وجود دارد:

1.      ویرایشگر همینگوی: خدمات ویرایش آنلاین رایگان که نیاز به ایجاد حساب کاربری ندارد. این نسخه رایگان همینگوی در تمام مرورگرهای وب استاندارد مانند کروم، سافاری و فایرفاکس کار می‌کند. این وب سایت که به نام همینگوی (Hemingway) نویسنده مشهور است به شما کمک می کند تا ویرایش متن انگلیسی آنلاین رایگان انجام دهید و همینطور ویرایش متن فارسی آنلاین داشته باشید. اگر به زبان انگلیسی خیلی مسلط نباشید به راحتی می توانید با استفاده از این وب سایت متن های روان، ساده و بدون غلط انگلیسی بنویسید.

2.      برنامه همینگوی: نسخه‌های قابل دانلود همینگوی، با پرداخت یکباره. این نسخه پرداختی همینگوی با ویندوز و مک سازگار است. که بدون اتصال به اینترنت قابل استفاده است. بنابراین نسخه دسکتاپ ویرایشگر همینگوی، می‌تواند بر روی هر کامپیوتری استفاده شود و اجازه دسترسی به قالب‌بندی و ویژگی‌های نشر مستقیم را فراهم می‌کند.

مزایای استفاده از برنامه همینگوی

  • درک و استفاده آسان است.
  • باعث می‌شود نوشته شما بهتر ادا شود.
  • برای همه کار می‌کند.
  • مقرون به صرفه است.
  • مهارت‌های شما افزایش می‌یابد.
  • هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.
  • امکان ویرایش متن فارسی نیز وجود دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hemingway Editor
-
محیط نوشتاری ساده و بدون حواس پرتی
-
شامل تمام ابزار های تنظیم فرمت متن
-
انتشار مستقیم به وردپرس و Medium
-
ارائه تمام قابلیت های مورد نیاز برای یک صفحه وب از جمله عنوان های HTML، قالب بندی و لینک ها
-
استخراج به عنوان HTML یا Markdown برای انتشار از طریق پلت فرم وبلاگ یا سیستم مدیریت محتوا خود
-
استخراج متن نوشته شده در قالب ورد، پی دی اف یا فایل متنی ساده
-
ذخیره و ارسال موارد هایلایت شده در قالب یک پی دی اف، برای اشتراک گذاری با دیگران
-
و ...

 اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3 

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید*




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×