منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

چگونه بدون استفاده از سایت ISI، ایمپکت فاکتورمجلات را پیدا کنیم؟

چگونه بدون استفاده از سایت ISI، ایمپکت فاکتورمجلات را پیدا کنیم؟

چگونه بدون استفاده از سایت ISI، ایمپکت فاکتورمجلات را پیدا کنیم؟
به قلم:Researcheditor

 

چگونه بدون استفاده از سایت ISI، ایمپکت فاکتورمجلات را پیدا کنیم؟

گرچه در سایت هایی مانند تامسون و یا www.ulaval.ca ارزش و اعتبار یک مجله آی اس آی نشان داده می شود، اما خود آن ها فاقد ایمپکت فاکتور مجلات هستند. از اینرو برای دسترسی به ایمپکت فاکتور مجلات به معرفی سایت زیر می پردازیم.

آدرس سایتی که در زیر مشاهد می کنید، این امکان را به ما می دهد تا شماره ISSN مجله را در باکس مربوطه وارد و جستجو کنیم تا ایمپکت فاکتور موارد اخیر را به درستی به ما نشان دهد.

نکته حائز اهمیت این است که سایت  ذیل به همان سرعت پایگاه Journal Citation report سایت تامسون روترز آی اس آی بروز نمی شود.

لیکن ممکن است مجلاتی که در ای اس آی حذف شده باشند برای مدتی در این سایت وجود داشته باشند. به طور قطع روش اصلی حضور یاعدم حضور در آی اس آی و محاسبه ایمپکت فاکتور یک مجله  همان مراجعه به سایت اصلی آی اس آی است.

 

در سایت تامسون نام و مشخصات ایندکس یک مجله آی اس آی نشان داده می شود، اما خود آن ها فاقد ایمپکت فاکتور مجلات هستند. از اینرو برای دسترسی به ایمپکت فاکتور مجلات به معرفی سایت های زیر می پردازیم. آدرس سایت هایی که در زیر مشاهد می کنید، این امکان را به ما می دهد تا شماره ISSN مجله را در باکس مربوطه وارد و جستجو کنیم تا ایمپکت فاکتور موارد اخیر را به درستی به ما نشان دهد. در سایت Medsci امکان مشاهده تعداد مقالات چاپ شده مجله، نحوه سابمیت، درصد پذیرش مقاله و زمان متوسط داوری قابل مشاهده است.  ولی روش اصلی حضور یاعدم حضور در آی اس آی و محاسبه ایمپکت فاکتور یک مجله  همان مراجعه به سایت اصلی تامسون رویترز می باشد.

 

https://www.medsciediting.com/sci/hotlight.asp

 

https://www.bioxbio.com/if/

اگرمجله ای در تامسون ثبت نشده باشد پس از جستجوی با پیغام ” No matches found for the query” مواجه خواهید شد.

 

موسسه ISI لیست تمامی مجلاتی را که در این موسسه نمایه می شود، به صورت رایگان در سایت قرار داده است. با مراجعه به وب سایت موسسه ISI می توانید لیست تمامی مجلات  نمایه شده را دریافت نمایید. همچنین می توانید از امکانات جستجو بهره ببرید. در صورتیکه نام مجله و ISSN آن را داشته باشید می توانید به جستجو بپردازید. اگر نام مجله در لیست موسسه ISI وجود داشت، مجله را ISI می نامیم. ولی برای تعیین JCR یا Listed بودن مجله باید به کاورج (Coverage) آن توجه نمود. وجود هر یک از عناوین زیر نشانگر JCR بودن مجله مزبور می باشد:

Science Citation Index

Science Citation Index Expanded

Social Sciences Citation Index

Arts & Humanities Citation Index

در غیر این صورت مجله ISI Listed می باشد.

 

به عنوان مثال جهت بررسی ISI بودن مجله با عنوان Energy  (با ISSN: 0360-5442)، به ترتیب زیر عمل می کنیم. ابتدا به بخش Master Journal List موسسه ISI بروید و در بخش جستجو، نوع جستجو ( Search Type ) را بر روی ISSN قرار دهید و در بخش Search Terms، شماره شناسه بین المللی (ISSN) مجله را وارد نمایید و بر روی SEARCH کلیک نمایید. اگر مجله در موسسه ISI نمایه شده باشد در صفحه بعد مشخصات آن ظاهر می شود. لازم به ذکر است که جستجو براساس نام کامل، کلمه ای از نام مجله و یا با داشتن ISSN مجله امکان پذیر می باشد.

 

 

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

 

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

 

***در صورتی که قصد انجام رفرنس نویسی مقاله یا پایان نامه، و سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش فرمتینگ(استاندارسازی) ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×