منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

چگونه میتوان بدون پول درآمد کسب کرد؟

کسب درآمد بدون سرمایه

چگونه میتوان بدون پول درآمد کسب کرد؟
به قلم:Researcheditor

کسب و کار منفعل به نظر می آید که جام مالی هر شخص باشد. منظور من این است که وقتی به موضوع درآمد میرسیم چه چیزی بهتر از درآمد بدون نیاز به تجارت و سرمایه ودرعوض سرمایه گذاری بر روی  وقت خود و کسب دلاراست.

در اینجا دو روش اصلی برای درامد منفعل یا بدون هزینه وجود دارد. اینکه شما پول خود و یا وقت خود را برای تحقق آن سرمایه گذاری کرده میکنید. پس دو گزینه پیش روی شما پول و یا وقت میباشد. انتخاب با شماست. اما ایا راه حل سومی هم وجود دارد؟ ممکن است باشد.

آیا بدون سرمایه گذاری مالی می توانید درآمد منفعل ایجاد کنید؟

درآمد منفعل از دو راه میتوان بدست آورد. اولین راه این است که از طریق پول خود درآمد کسب کنید. این راه فقط از طریق سرمایه گذاری بورس سهام، املاک و مستغلات یا تجارت انجام میشود. برای سرمایه گذاری در املاک شما میتوانید حتی کمترین هزینه و پول ممکن آن را انجام دهید.

دومین راه به دست آوردن درامد منفعل سرمایه گذاری بر روی وقت میباشد برای مثال شما میتوانید با یک مورد فروش جانبی را شروع کنید. اگرچه مطمئنن دست یابی به سرمایه گذاری درامد منفعل وبدون پول و سرمایه بسیار ممکن پذیر باشد اما آسان نیست.این مورد بسیار به تلاش و پشتکار و کوشش فروان نیاز دارد و بدون گارانتی و تضمین است.

 

  اگر شما میخواهید در این موضوع اطلاعاتی ردیافت نمایید در قسمت زیر برای شما راهنمای هایی آورده شده است.

 

خدمات نوشتن مقاله

 

اگر شما توانایی نوشتن مقاله ای جدید و تولید محتوایی جدید و خاص را دارید شک نکنید که به راحتی می توانید از طریق اینترنت به کسب درآمد برسید زیرا هر طراح سایت اینترنتی و وبلاگ نویسی به دنبال مطالب جدید و منحصر به فرد برای وبلاگ ها و سایت های خود می باشد. 

درمورد هزینه ها  که شما هیچ هزینه ای بجز اتصال به اینترنت پرداخت نخواهید کرد و به ازای هر مقاله ای که می نویسید می تواند حدود چند هزار تومان درآمد کسب کنید. این درآمد می تواند با توجه به توافقاتی که با کارفرما انجام می دهید متفاوت باشد.

یک محصول اطلاعاتی ایجاد کنید

اگر در هر موضوع خاصی تبحر دارید می توانید یک محصول اطلاعاتی ایجاد کرده و به صورت آنلاین بفروشید. این می تواند یک دوره ، راهنما یا کتاب الکترونیکی باشد.اگر شما در مورد محصولی اطلاعات خاصی دارید در هرمورد مخصوصی که میتوانید ان را ایجاد کنید وان را در سایت و به صورت انلاین  به فروش برسانید .در اینجا چند نمونه از مثالهایی اورده شده است:

·         Greg Jeffries  با ایجاد دوره های آنلاین در طی یک سال بیش از 30 هزار دلار درآمد کسب کرد. او همچنین در جایی که می توانید آن دوره ها را بفروشید انها را به اشتراک می گذارد

محصولی که در رابطه با آن  اطلاعاتی را  ایجاد می کنید می تواند در هر موضوعی باشد. اگر به برخی ایده ها نیاز دارید، از آمازون بازدید کنید و شروع به بررسی برخی از موضوعات پرفروش کتاب کنید و ببینید آیا هر یک از این موارد با تخصص شما مطابقت دارد یا خیر. (حتی اگر این کار را نکنند ، به این معنی نیست که برای آنچه شما باید به اشتراک بگذارید بازاری وجود ندارد!)

یک کتاب الکترونیکی Kindle بنویسید

روش محبوب دیگر برای کسب درآمد منفعل بدون هیچ گونه هزینه  و سرمایه ای نوشتن کتاب الکترونیکی و فروش آن در آمازون از طریق برنامه KDP است.

KDP اختصاری از کلمه ی کیندل دایرک پابلیشینگ Kindle Direct Publishing می باشد که برای انتشار کتاب هایی است که در سایت آمازون قرار میگیرند. زمانی که شما در حال نوشتن کتاب خود هستید کیندل را بررسی کرده و کاور دیزاین آن را چک کنید.برای انتشار کتاب توسط آمازون هیچ سرمایه ای و یا پولی نیاز نمیباشد.

 اگر کتاب الکترونیکی Kindle شما 2.99 تا 9.99 دلار باشد ، 70٪ حق امتیاز فروش هر کتاب را دریافت خواهید کرد. وقتی کتاب شما زیر 2.99 دلار یا بالاتر از 9.99 دلار باشد ، فقط 35٪ حق امتیاز دریافت خواهید کرد.

اگر می خواهید یک مثال از زندگی واقعی را ببینید ، استیو گیلمن از پنی هواردر به اشتراک می گذارد که چگونه 2000 دلار از طریق کتاب الکترونیکی کیندل کسب کرده است. او فرآیند نوشتن، استراتژی های بازاریابی و سایر اقدامات مهم خود را پوشش می دهد.

 

فروش عکس های ذخیره و موجود شما

اگر یک عکاس مستقل هستید یا فقط از گرفتن عکس لذت می برید و در آن مهارت دارید، می توانید با فروش آنلاین عکس های ذخیره  موجود خود درآمد منفعل کسب کنید.

سایت های مختلف قوانین و نرخ کارمزد متفاوتی خواهند داشت. با این حال، مکان های مختلفی وجود دارد که می توانید به آنها عکس ارسال کنید. نکته قابل توجه در مورد فروش عکس های ذخیره و موجود شما این است که یک عکس توسط افراد مختلف قابل خریداری است. شما می توانید 13 مکان برای فروش عکس سهام خود را به همراه نرخ کارمزد و موارد دیگر در اینجا پیدا کنید.

خدمات ثبت نظر در وب سایت ها

بسیاری از وبلاگ نویسیان در جریان نیستند که کدام وب سایت ها این قابلیت را دارند که به طور خودکار نظرات دریافتی را تایید می کنند را فراهم کنند. باید بدانید که وب سایت های فراوانی در این زمینه وجود دارند که به راحتی می توانید با تحقیق در اینترنت آن را پیدا کرده و لیست بزرگی از آن را تهیه کرده و از سرویس نظرگذاری برای سایر وب سایت ها استفاده کنید.

بازاریابی چند سطحی را در نظر بگیرید

بازاریابی چند سطحی تاثیر بسیار بدی در ذهن مردم میگذارد. در حقیقت، چیزی مانند ورود به فیس بوک و دیدن ده ها نفر در تلاش برای فروش یک محصول (mail level marketing) MLM وجود ندارد. با این حال، لازم نیست همه بازاریابی های چند سطحی به شیوه ای از نوع چهره شما انجام شود.

اگر می توانید محصولی را پیدا کنید که واقعاً مفید باشد و به هر حال درمورد آن به مردم بگویید، از کارکرد MLM کاملاً مطمئن هستید. اما مراقب شرکت های MLM باشید که تمرکز زیادی بر استخدام دارند و یا شما را به خرید هرچه بیشتر محصولات خود به شدت ترغیب می کنند. MLM می تواند کارساز باشد، اما همچنین می تواند شما را شکست دهد.

 

برای کارهایی که قبلاً انجام داده اید درآمد کسب کنید

اگر به دنبال راه های آسان برای کسب درآمد هستید که به اندازه سایر موارد در این لیست به سرمایه گذاری زمان نیاز ندارد ، باید در نظر داشته باشید که برای کارهایی که قبلاً انجام داده اید درآمد کسب کنید.

  • هنگام خرید آنلاین از Ebates استفاده کنید.
  • از کارت اعتباری پاداش نقدی استفاده کنید.
  • هنگام جستجوی آنلاین از Swagbucks برای کسب درآمد اضافی استفاده کنید. (.
  • Qmee را نصب کنید و با کلیک گاه به گاه روی تبلیغات درآمد کسب کنید.

گرچه این روش ها ماهانه هزاران بارسود به شما نمی رسانند ، اما همچنان جمع می شوند و بسیار ساده هستند.

 

میزبانی یک وبینار

 

میزبانی یک کارگاه آنلاین زنده می تواند همانند سایر روش های عنوان شده در کسب درآمد اینترنتی موثر باشد. اگر سایت شما جزء آن دسته از سایت هایی است که مخاطبان زیادی دارد و به دلیل اینکه نمیتوانند در کارگاه های آموزشی شرکت کنند به راحتی می توانید میزبانی یک وبینار را بر عهده بگیرید.

 

درآمد منفعل: وقت و هزینه لازم دارد

در واقع هیچ میانبری برای درآمد منفعل وجود ندارد. تعداد بی شماری از افراد را پیدا خواهید کرد که جریان های درآمد منفعلانه خوبی با پول و بدون پول ایجاد کرده اند.

نکته مهمی که باید بخاطر بسپاریم این است که افرادی که بدون پول درآمد منفعل ایجاد می کردند ، مایل به انجام کارهای سخت و پشت کار فراوان  برای تولید محصولی بودند که درآمد طولانی مدت آنها را از ان طریق به دست می آورد.

 

 

اگر مطلب برای شما مفید بود، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×