منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

ورژن جدید سایت ریسرچ ادیتور

سایت ریسرچ ادیتور ResearchEditor

ورژن جدید سایت ریسرچ ادیتور
به قلم:Researcheditor

سلام به دوستان و همراهان همیشگی وب سایت ریسرچ ادیتور

https://researcheditor.org/

 از همه شما همراهان گرامی که در طول سالیان طولانی با ما همراه بوده­اید سپاسگزاریم. به پاس این همراهی شما بر این شدیم تا ارائه خدمات خود را در سطحی بالاتر و با کیفیت چند برابری به شما عرضه داریم.

سایت ریسرچ ادیتور از سال 90 با تکنولوژی و طراحی مناسب آن زمان پا به عرصه گذاشت و در مدت زمانی نه چندان طولانی توانست در بین جامعه دانشگاهی خود را مطرح سازد و مقصد اول برای ترجمه دستاوردهای با ارزش محققان بزرگ کشور عزیزمان ایران و همینطور ویرایش نیتیو انگلیسی مقالات محققان باشد.

ما در این سال ها وظیفه خود دانستیم که بهترین پشتیبانی و ارائه بهترین کیفیت در ترجمه و بخصوص ویرایش نیتیو انگلیسی را داشته باشیم. با بزرگ تر شدن دامنه مخاطبان سایت ریسرچ که نشان از اعتماد شماست بر این شدیم که با سرویسی دوباره طراحی شده بتواینم همان سرویس های قبل با دامنه ای گسترده تر و با پشتیبانی بهتر را برای شما به ارمغان بیاوریم و بتوانیم با تکنولوژی روز دنیا و پشتیبانی بهتر رضایت شما را بیش از پیش جلب نماییم.

وب سایت پیش رو تمامی امکانات را در قالبی جدید ارائه می دهد و در کیفیت و روند کار هیچ تغییری ایجا نشده است در پست هایی جداگانه شما را با استفاده از قسمت های جدید وب سایت آشنا خواهیم کرد.

طراحی این سیستم برای ما چالش بزرگ و مهم و نقطه عطفی در ارائه سرویس در 10 سال گذشته به شما مشتریان عزیز بود امیدواریم با پیشنهادات خود ما را در بهتر کردن وب سایت یاری کنید.

می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را از صفحه ارتباط با ما بیان کنید و یا در همین پست با گذاشتن کامنت با ما در میان بگذارید.

 

ریسرچ اِدیتور بزرگترین ارائه دهنده خدمات پژوهشی

 

اگر مطلب برای شما مفید بود، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  -  داخلی شماره 3

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !


دیدگاه ها

تصویر کاربر
نیما 1399/11/13   |   11:30

ممنون وبسایت جدید فوق العاده شده 😍


تصویر کاربر
مهدی 1399/11/13   |   11:15

آره قسمت محاسبه قیمت هم خوب شده

تصویر کاربر
حسام رضاییان 1399/11/13   |   11:55

مبارکه ممنون بخش کاربری خیلی خوب شده



×