منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

رمزگذاری پوشه ها برای محافظت از آن ها بدون نیاز به نرم افزار

آموزش ترفند رمزگذاری پوشه ها بدون نیاز به نرم افزار

رمزگذاری پوشه ها برای محافظت از آن ها بدون نیاز به نرم افزار
به قلم:Researcheditor

رمزگذاری پوشه ها برای محافظت از آن ها بدون نیاز به نرم افزار

 اهمیت رمزگذاری فایل ها زمانی مشخص می شود که از یک کامپیوتر مشترک استفاده می کنید. بدین منظور روش زیر را پیشنهاد می کنیم:

 اگر برای نام کاربری خود رمز عبور دارید، می توانید از آن برای محافظت از پوشه های خود استفاده کنید. در غیر این صورت به این روش عمل کنید: روی پوشه ای که می خواهید محرمانه بماند راست کلیک کرده و گزینه ی Properties را انتخاب کنید. سپس روی کلید sharing کلید کرده و گزینه Make this folder private را تیک دار کنید. در آخر کلید Apply را بزنید. اگر شما برای نام کاربری خود رمز عبور نداشته باشید، کاردی ظاهر می شود که از شما سوال می کند آیا می خواهید رمز عبور بسازید؟ اگر می خواهید پوشه را محرمانه کنید باید حتماً این کار را انجام دهید. بنابراین روی گزینه yes کلیک کنید. رمز عبوری که در اینجا وارد می کنید رمز نام کاربری شما نیز خواهد بود واز این پس برای ورود به دسک تاپ کامپیوتر و استفاده از آن باید از این رمز عبور استفاده کنید. پس از کلیک گزینه yes باید رمز خود را تایپ کنید و سپس آنها را تصدیق کنید. سپس روی دکمه create pass word کلیک کنید و در آخر پنجره پسورد را ببندید. در آخر کلید ok پنجره properties را بزنید.

 اگر پوشه مورد نظر از نوع فشرده یا zip است می توان یک پسورد منحصر به فرد به آن اختصاص داد. فقط کافیست روی پوشه زیپ شده دابل کلیک کنید و وقتی پوشه باز شد از منوی بالا گزینه file رفته روی گزنیه Add a password  کلیک کنید.

 

#service_submit

#post_12

#post_268

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3 

 

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×