منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

راهنمای کامل بهبود مقالات رد شده توسط مجله‌ها

استراتژی‌های موثر برای ارتقاء کیفیت مقالات پس از رد شدن

راهنمای کامل بهبود مقالات رد شده توسط مجله‌ها
به قلم:Researcheditor

چگونه می‌توان مقاله‌ای را که توسط ۴ مجله رد شده است، بهبود بخشید؟

تجربه رد شدن مقاله توسط چهار مجله می‌تواند ناراحت‌کننده باشد، اما این نباید شما را از ادامه تلاش برای بهبود مقاله‌تان باز دارد. در ادامه، مراحلی را برای بهبود مقاله‌ی‌تان پیشنهاد می‌دهیم:

  1. مطالعه با دقت نقدها و پیشنهادات: ابتدا نقدها و پیشنهاداتی که توسط مجله‌ها برای مقاله‌تان ارائه شده است را با دقت مطالعه کنید. از این نقدها به عنوان یک فرصت برای بهبود مقاله‌تان بهره‌برداری کنید.
  2. بازنگری تئوری و مفاهیم: اگر مقاله‌تان به دلایل تئوریک یا مفهومی رد شده است، باید از نظریه‌ها و مفاهیم مورد استفاده خود دقت بیشتری داشته باشید. ممکن است نیاز به توجه به مطالب جدید، پژوهش‌های جدیدتر یا مفاهیم به‌روزتر باشد.
  3. تجدید نظر در منطق و ترتیب مقاله: از اهمیت تنظیم و ترتیب درست مقاله آگاه باشید. مطالب باید به ترتیب منطقی قرار داده شده و مشخص باشد که چگونه هر قسمت به قسمت دیگری مرتبط است.
  4. بهبود روایت و ارائه: برای جلب توجه خوانندگان، مهارت‌های نوشتاری خود را بهبود بخشید. مقاله باید به شیوه‌ای واضح و جذاب نوشته شود که مطالب به خوبی به خواننده منتقل شود.
  5. بازنگری منابع: اگر منابع مورد استفاده‌تان نامعتبر یا قدیمی باشند، سعی کنید به منابع به‌روزتر و قابل اعتماد تری مراجعه کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام منابع به درستی استناد شده باشند.
  6. تدقیق در اشکالات املایی و دستوری: همیشه اشکالات املایی و دستوری در مقاله‌ها تاثیر منفی بر روی ارزیابی می‌گذارند. از ابزارهای گرامری و تدقیق املایی برای برطرف کردن این مشکلات استفاده کنید.
  7. مشورت با افراد دیگر: نظر خود را با همکاران یا اساتید دیگر به اشتراک بگذارید. نظرات و پیشنهادات آن‌ها می‌تواند به بهبود مقاله‌تان کمک کند.
  8. تلاش مجدد برای ارسال: پس از اعمال تغییرات و بهبودها، مقاله را مجدداً ارسال کنید. پیشنهاد می‌شود مجله‌ای را انتخاب کنید که به عنوان مجله دومی در لیست انتخاب‌های خود دارید تا شانس موفقیت بیشتری داشته باشید.

 

تذکر مهم: ممکن است مقاله شما در دفعات بعدی هم رد شود، اما نباید از این اتفاق ناامید شوید. هر بار که مقاله خود را ارسال می‌کنید و از تجربیات گذشته بهره‌مند می‌شوید، فرصت بهبود و افزایش احتمال پذیرش مقاله‌تان بیشتر خواهد شد.


اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

 تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

 ***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×