منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

رازهای موفقیت افراد بزرگ چیست؟

بررسی راههای موفقیت افراد موفق جهان

رازهای موفقیت افراد بزرگ چیست؟
به قلم:Researcheditor

راز موفقیت چیست؟ فقط یک راز وجود ندارد، اما به این جمله فکر کنید: موفقیت استفاده غیر معمول از دانش مشترک است. به عبارت دیگر، وقتی صحبت از موفقیت می‌شود موضوع دانستن و یادگیری چیز‌های جدید نیست بلکه استفاده صحیح و به کار بستن چیزهاییست که از قبل می‌دانیم.

آنها میلیاردر هستند اما میلیاردرهایی خودساخته، هیچ‌كدام از آنها در خانواده‌ای ثروتمند نبوده‌اند اما ایده‌های عالی، پشتكار، هوش و گاهی نبوغ، آنها را به غول‌های بزرگ اقتصادی دنیا بدل كرده است. حالا آنها رازهای موفقیت خود و درس‌هایی را كه در كل زمان گرفته‌اند با شما در میان می‌گذارند.

در این قسمت به 4 راز مهم در موفقیت‌ افراد تأثیرگذار و ثروتمند جهان اشاره می‌کنیم.

۱.رویا پردازند

در کتاب تبدیل شدن به رهبر نوشته وارن بنیس آمده است: رهبری، قدرت تبدیل چشم انداز و رویا به واقعیت است. این جمله بدین معناست که موفقیت از پاسخ دادن به این سوال اساسی آغاز می‌شود: من دقیقا چه می‌خواهم؟

 پاسخ این سوال مهم نیست که برگرفته از بیانیه مأموریت شرکت شما، ارزش‌های اصلی شما، هویت نام تجاری شما و یا به طور کلی اهداف شما باشد. هر گلی یک بویی دارد!

 ۲.صادق هستند

شاید به نظر شما صداقت در افراد موفق آنقدر واضح باشد که نیازی به توضیح و یادآوری آن وجود نداشته باشد. اما شرایطی را تصور کنید که شما باید خودتان را خوب نشان دهید، عملکرد مطلوبی داشته باشید، سودتان را افزایش دهید و به هر قیمتی پیروز شوید. در این شرایط صداقت به یک جنس نایاب تبدیل می‌شود.

۳.شکرگزار هستند

بدون قدردانی شما قادر نیستید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید و چشم انداز شما هم در نتیجه همین تفکر، منفی می‌شود. اگر شما شکرگزار جنبه‌های مثبت زندگی خود نباشید، هیچ انگیزه‌ای برای رسیدن به اهداف مثبت دیگر در زندگی نخواهید داشت.

 ۴.تطبیق پذیر هستند

موفقیت جلوگیری از شکست نیست. درس گرفتن از شکست است.

 

 درادامه به بررسی رازهای موفقیت افراد بزرگ جهان می پردازیم :

 راز موفقیت بیل‌گیتس :

بیل‌گیتس ثروتمندترین مرد جهان است که ۱۱ سال متوالی برنده این عنوان بوده و دارایی او در حدود ۵۱ میلیارد دلار تخمین زده میشود. درگفته های او می‌توان به این نکته رسید که…

 او در هیچ لحظه‌ای از زندگیش به ثروتمند شدن فکر نمی‌کرده است بلکه فقط کارهایی را انجام می‌داده که عاشق آن‌ها بوده‌است.

 رازهای موفقیت زاکربرگ:

مارک زاکربرگ خالق فیس‌بوک است و با ثروت ۷۱ میلیارد دلار در جایگاه پنجمین ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است.اومی گوید که : کاری را انجام دهید و موفق نشوید بهتر از آن است که بیکار باشید و پا روی پا اندازید و همیشه در حسرت انجام دادن آن کار بمانید.»

هیچ‌وقت برای تغییر در زندگی و پیداکردن هدف‌های جدید دیر نیست و از تجربه‌های جدید نهراسید.

راز موفقیت جف بزوس:

جف بِزوس، مؤسس و مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آمازون، جزء ثروتمندترین افراد دنیا می‌باشد. نظریه وی درمورد موفقیت : درباره آینده و اهمیت زمان چه در امروزه و چه در آینده فکر کنید و سعی کنید قدر زمان را بدانید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در آینده راضی باشید.

رازهای موفقیت افراد بزرگ برای موفق‌شدن این است که باید استوار و انعطاف‌پذیر باشید.

 رازهای موفقیت استیو جابز:

 امروز دیگر نام اپل در کنار استیو جابز و محصولات شگفت‌انگیزی با نشانه «i» از قبیل: iPhone، iPod، iPad، iTunes، iOS و… شناخته می‌شود.

 پیشنهاد استیو جابز به شما برای موفقیت این است:

« به دنبال آرزوها و رویاهایتان بروید.

 به مقدار بزرگی رویاهایتان، می‌توانید به آن‌ها برسید.

 زمان و وقت شما محدود است، بنابراین آن را با زندگی‌کردن به شیوه دیگران تلف نکنید.

 با فکر دیگران زندگی نکنید و اجازه ندهید قوانین و سنت‌ها برای شما تصمیم بگیرند.

 برای زندگی خود و برای آن چیزی که حس درونی و قلبتان به شما می‌گوید ارزش قائل شوید.»

 به صدای درونتان گوش دهید، چرا که حس درونی شما قبل از عقلتان می‌داند که شما چه می‌خواهید و باید چه کار کنید.

 

 

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×