منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

برقراری ارتباط میان چندفایل اکسل (لینک کردن در اکسل)

ارتباط بین چند فایل اکسل (Excel Sheets)

برقراری ارتباط میان چندفایل اکسل (لینک کردن در اکسل)
به قلم:Researcheditor

یکی از امکاناتی که این برنامه در اختیار کاربران قرار می‌دهد، برقراری ارتباط میان چند فایل اکسل، مقادیر موجود در سلول‌های ذخیره شده در هر فایل و دسترسی سریع به هر صفحه (Sheet) در فایل‌های مختلف اکسل است.

 

 

لینک کردن در اکسل به روش زیر صورت می‌گیرد:

 

 

 

1- ابتدا عبارت مورد نظر به ‌عنوان گزینه‌ فهرست را در یکی از سلول‌های دلخواه وارد کنید.

 

 

 

2- سلول بالا را برگزیده و روی آن کلیک راست کنید سپس گزینه‌ hyperlink را انتخاب کنید.

 

 

 

3- اکنون می‌توانید به روش‌های مختلفی عملیات لینک ‌دهی را انجام دهید.

 

 

1- لینک به سلول مشخص در همان فایل: در پنجره‌ افزودن لینک به Place in This Document بروید و در کادرType the Cell reference نام سلول مورد نظر را وارد و از فهرست صفحات در کادر زیرین آن، همان صفحه‌ فعلی را انتخاب کنید.

 

 

 

2- لینک به صفحه‌ دیگر و سلول مشخص در همان فایل: در پنجره‌ افزودن لینک به Place in This Document مراجعه و در کادر Type the Cell reference نام سلول موردنظر را وارد کرده و از فهرست صفحات در کادر زیرین آن، هریک از صفحات دیگر را که قصد دارید به آنها لینک شوید، انتخاب کنید.

 

 

 

3- لینک به فایل دیگر: در پنجره‌ افزودن لینک، گزینه‌ Existing File and Web page را انتخاب کرده و با استفاده از ابزار مسیردهی، مسیر فایل اکسل موردنظر را برگزیده و در پایان روی Ok کلیک کنید.

 

 

 

4- لینک به صفحه‌ و سلول مشخص شده در فایل دیگر: در حالت فوق، لینک ‌دهی به فایل دیگر صورت گرفته است، اما به‌ طور پیش‌فرض اولین صفحه برای شما به ‌نمایش درمی‌آید. چنانچه قصد دارید صفحه‌ دیگری به‌ نمایش درآید، باید پس از تکرار مراحل بالا و انتخاب فایل اکسل مورد نظر، نام صفحه‌ را به‌ صورت زیر در انتهای مسیر فایل وارد کنید: 

 

sheet’!A1#

 

توجه داشته باشید عبارت sheet عنوان صفحه‌ و A1 نیز سلول موردنظر در آن صفحه به‌شمار می‌رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

 

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور:  07191009198  - داخلی شماره 3

 

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 

 

 

 

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !


دیدگاه ها

تصویر کاربر
حسین شاهزیدی 1400/02/09   |   02:52

آقا دمتون گرم خیلی عالی بود



×