منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

ذخيره ی نتايج جستجو بر روی پايگاه Pubmed

شيوه های ذخيره ی نتايج جستجو بر روی پايگاه Pubmed

ذخيره ی نتايج جستجو بر روی پايگاه Pubmed
به قلم:Researcheditor

پس از اینکه مقاله یا مقالات مورد نظر خود را در این پایگاه جستجو کردید می توانید به روش هایی که در زیر اشاره می شود آن ها را ذخیره کنید. سه روش برای ذخیره ی نتایج جستجو بر روی خود Pubmed وجود دارد.

 

 در منوی بالای سمت راست صفحه نمایش نتایج، سه دکمه به صورت زیر وجود دارد:

 

ذخيره ی نتايج جستجو بر روی پايگاه Pubmed

 

 الف) save : در این قسمت امکان ذخیره سازی تعدادی یا تمامی نتایج بازیابی شده در قالب یک فایل وجود دارد.

با کلیک روی قسمت save پنجره کوچکی باز می شود که در آن امکان انتخاب رکوردهای موردنظر از طریق منو کشویی selection و فرمت فایل به کمک منو کشویی format وجود دارد. در واقع format چگونگی نمایش اطلاعات مقاله را به شکل زیر تنظیم می کند :

 :Summary  در صورت انتخاب این گزینه، اطلاعات کتابشناختی مقالات انتخاب شده در قالب فایل notepad دانلود می شود.

  PubMed : خلاصه ی از اطلاعات کتابشناختی مقاله به همراه چکیده ای از  آن با برچسب رکوردهای پابمد در قالب فایل notepad دانلود می شود.

 PMID : با انتخاب این گزینه، صرفا شماره شناسایی اختصاصی این مقالات در پابمد (PMID) در قالب فایل notepad دانلود می گردد.

 Abstract : اطلاعات کتابشناختی مقاله با چکیده ی آن در قالب فایل notepad نمایش داده می شود.

 CSV : اطلاعات کتابشناختی مقاله به همراه PMID آن در قالب فایل اکسل دانلود می شود.

 ب)  Email: امکان ارسال تعدادی یا تمامی نتایج بازیابی شده از طریق پست الکترونیکی فراهم شده است. در این قسمت با وارد کردن آدرس پست الکترونیکی مقصد و انتخاب رکوردها و همچنین فرمت رکوردها ( که شرح آن در بالا رفت ) می توان اطلاعات کتابشناختی رکوردهای موردنظر را برای فرد یا افرادی ارسال نمود.

 ج) send to : در این بخش می توان همه و یا تعدادی از موارد جستجو شده را جهت ارسال به نرم افزارهای مدیریت استناد ، ذخیره در پروفایل شخصی و ... انتخاب نمود.

  این قسمت گزینه های مختلفی دارد که در ادامه شرح داده میشود:

   Clipboard: کلیپ بورد حافظه موقت سیستم است که در کار با نرم افزارهای Microsoft office نیز با آن روبرو می شویم. در واقع می توان حجم محدودی از اطلاعاتی که در حال کار با آن هستیم به طور موقت در حافظه مرورگر ذخیره و مجددا از آن استفاده کنیم. این گزینه به کاربر اجازه می دهد تا مدارک انتخاب شده از یک یا چند جستجو را جمع آوری کرده و آنها را ذخیره نماید. حداکثر تعداد ۵۰۰ مدرک را می توان به این بخش فرستاد.

 تذکر: این نتایج حداکثر به مدت ۸ ساعت ذخیره می ماند و پس از آن از حافظه مرورگر حذف خواهند شد.

 می توان نتایج یک صفحه، کلیه نتایج ( حداکثر تا ۵۰۰ رکورد ) و یا تعدادی از رکوردهای انتخابی را برای ذخیره سازی در clipboard انتخاب نمود.

 

 با کلیک روی قسمت شماره یک می توان کلیه رکوردهای ذخیره شده را مشاهده و مدیریت کرد. می توان رکوردهای دیگری را در جستجوهای بعدی انتخاب و به این لیست اضافه کرد.

 ذخيره ی نتايج جستجو بر روی پايگاه Pubmed

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My bibliography : با استفاده از این قسمت می توان نتایج جستجو موردنظر خود را در صفحه بازیابی انتخاب کرده و به My Bibliography انتقال دهید. 

  Collections : با انتخاب این گزینه می توان نتایج جستجو موردنظر خود را به collection مربوطه در صفحه شخصی خود انتقال دهید. تعداد رکوردهایی که می توانید در collection  ذخیره کنید حداکثر ۱۰۰۰ رکورد می باشد.

نکته :  توضیحات بیشتر در مورد کاربرد و نحوه کار با my bibliography وcollections  در قسمت « پروفایل شخصی» ارائه خواهد شد. بنابراین بدیهی است که برای استفاده از دو بخش نیاز به ورود به صفحه شخصی است.

citation manager: با انتخاب این گزینه می توان رکوردهای انتخابی را در قالب فایل مناسب به نرم افزار مدیریت استناد منتقل کرد.

با کلیک روی دکمه ی « create file» رکوردهای موردنظر در قالب فایل روی سیستم دانلود می شود تا در نرم افزار مدیریت استناد مورد استفاده قرار گیرد.

 #service_submit

#post_34

#post_310

 

 

اگر مطلب برای شما مفید بود، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  -  داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 

 

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×