منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

بهترین نرم افزار ها برای ترسیم چکیده گرافیکی

از چه نرم افزارهایی می توان برای ترسیم چکیده گرافیکی کمک گرفت؟

بهترین نرم افزار ها برای ترسیم چکیده گرافیکی
به قلم:Researcheditor

نرم افزار پینت (paint)

اولین و ساده ترین نرم افزار گرافیکی که بصورت رایگان در تمامی ویندوزها قابل دسترسی است، نرم افزار پینت می باشد. اگر قصد استفاده از این نرم افزار را دارید، دقت داشته باشید که چکیده گرافیکی که انتخاب می کنید ساده باشد زیرا این نرم افزار امکانات پیشرفته ای ندارد و صرفا برای کارهای ساده و بدون پیچیدگی کاربرد دارد.

 مزایا: رایگان بودن، پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس، ساده بودن

 معایب: داشتن ابزارها و امکانات محدود

نرم افزار پاورپوینت (power point)

دومین نرم افزار شناخته شده در طراحی چکیده گرافیکی، نرم افزار پاورپوینت می‌باشد. تمامی افرادی که تحصیل کرده‌اند حداقل یک‌بار از این نرم افزار برای ارائه کنفرانس کلاسی و... استفاده کرده‌اند. پس اکثریت افراد نحوه کار کردن با این نرم افزار را بلد هستند. مزیتی که پاورپوینت نسبت به پینت دارد این است که دارای اسمارت آرت های زیاد و اشکال ترسیمی با تنوع مختلف است. همچنین اشکال به صورت وکتور استفاده می‌شوند یعنی با تغییر سایز اشکال، مقیاس آن‌ها به هم نمی‌ریزد. شما به کمک خطوط راهنما و خط کش می‌توانید به راحتی اشکال را ترسیم کنید ولی دقت کنید که در این نرم افزار هم مانند پینت سعی کنید چکیده گرافیکی ساده‌تری انتخاب کنید.

 مزایا: سهولت استفاده، پشتیبانی از وکتور، دارا بودن اشکال ترسیمی متنوع

 معایب: محدودیت در ابزارهای طراحی

 نرم افزار کم دراو (Chem Draw)

نرم افزار کم دراو، یک نرم افزار اختصاصی است برای کسانی که در رشته شیمی و یا زیست شناسی تحصیل کرده اند. این نرم افزار پیشرفته در طراحی حلقه‌ها، پیوندها، زنجیره‌ها، اتم‌ها، و گروه‌های عاملی که می توان هم به شکل ساختاری و هم به شکل سه بعدی نمایش داد بسیار مناسب است.

 مزایا: پیشرفته، به روز، مناسب رشته های شیمی و زیست

 معایب: محدود بودن به ساختارهای شیمی و زیست

 نرم افزارهای فتوشاپ و ایلاستریتور

این دو نرم افزار در بین طراحان گرافیک جز نرم افزارهای پرچم دار هستند که دارای به روز ترین و پیشرفته ترین امکانات در طراحی می‌باشد. اگر می‌خواهید چکیده گرافیکی پیچیده و حرفه ای ارائه دهید این دو گزینه بهترین انتخاب برای شماست. بدیهی است که یادگیری آن‌ها زمان بر بوده وکار کردن با آن‌ها نیازمند تجربه و استفاده مکرر می‌باشد.

 مزایا: حرفه ای بودن، پیشرفته بودن، مناسب برای چکیده های پیچیده

 معایب: نیازمند وقت و انرژی زیاد برای یادگیری

سریع ترین راه برای ترسیم چکیده گرافیکی چیست؟

برای ترسیم سریع چکیده گرافیکی، می‌توانید از ابزارهایی مانند Canva، Piktochart، Visme، و یا Infogram استفاده کنید. این ابزارها امکانات گرافیکی متنوعی را ارائه می‌دهند و به شما اجازه می‌دهند تا به سرعت و به راحتی یک چکیده گرافیکی جذاب ایجاد کنید.

از طرفی، در صورتی که تجربه کافی در طراحی گرافیکی دارید، می‌توانید از نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی مانند Adobe Photoshop یا Illustrator استفاده کنید. با این نرم‌افزارها، می‌توانید چکیده گرافیکی خود را با انعطاف‌پذیری بیشتری طراحی کنید و به اندازه دلخواه تغییرات دهید. اما با توجه به پیچیدگی و زمانبر بودن این روش، استفاده از ابزارهای آنلاین ممکن است گزینه بهتری برای ترسیم سریع چکیده گرافیکی باشد.


بله، استفاده از ابزارهای آنلاین می‌تواند گزینه بهتری برای ترسیم سریع چکیده گرافیکی باشد. این ابزارها امکانات گرافیکی متنوعی را ارائه می‌دهند و به شما اجازه می‌دهند تا به سرعت و به راحتی یک چکیده گرافیکی جذاب ایجاد کنید.

بعضی از محبوب‌ترین ابزارهای آنلاین برای ترسیم چکیده گرافیکی عبارتند از:

۱. Canva: این ابزار به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از قالب‌های طراحی شده، چکیده گرافیکی جذابی را برای مقاله خود ایجاد کنید.

۲. Piktochart: این ابزار امکان ایجاد نمودارها، نقشه‌ها، جداول و تصاویر با کیفیت بالا را برای شما فراهم می‌کند.

۳. Visme: این ابزار به شما امکان می‌دهد تا چکیده گرافیکی خود را با استفاده از قالب‌هایی که در آن قرار دارند، طراحی کنید.

۴. Infogram: این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از تصاویر و نمودارها، چکیده گرافیکی جذابی را برای مقاله خود طراحی کنید.

با استفاده از این ابزارها، می‌توانید به سرعت و به راحتی یک چکیده گرافیکی جذاب ایجاد کنید و آن را به مقاله خود اضافه کنید.

 

  اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×