منو
07191009198
جستجو

ویرایش نیتیو سرقت ادبی استاندارد سازی - فرمتینگ برگزاری همایش و کنفرانس پرداخت ارزی مجلات رفع تشابه و سرقت ادبی برگزاری وبینار خدمات آماری مقالات

برای تولید محتوا جذاب در اینستاگرام چه کار کنیم ؟

چطور محتوا تولید کنیم؟

برای تولید محتوا جذاب در اینستاگرام چه کار کنیم ؟
به قلم:Researcheditor

 

برای تولید محتوای جذاب در اینستاگرام خیلی کارها میشه انجام داد.

اما یک تعداد نکات کلیدی که خیلی خیلی تاثیر گزار هستند رو براتون در این پست توضیح میدیم. بریم که با هم داشته باشیم:

 

1-ابتدا باید موضوع مورد نظری که می خواهید در مورد آن در پست اینستاگرام یا یوتیوب صحبت کنید را پیدا کنید.

سپس باید سوالی چالش برانگیز طرح کنید. برای این کار در ابتدای فعالیت می توانید از ایده های مختلفی که در پیج های مختلف موجود است استفاده کنید. مانند پیج @Mohtavanegar_team که به نظر من برای ایده گرفتن مخصوصا پیج پزشکان فوق العاده است.

 

2- پس از عنوان کردن سوال در ابتدای پست به عنوان کاور پست خود به شیوه ای جذاب ، پاسخ را درقالب یک متن و به صورت خیلی خلاصه و مفید در هر اسلاید همراه  با دیزاین جذاب در برنامه های مختلف ادیت  و مرتب کنید.

 (دقت کنید برای این کار حتما حتما متن شما مرتب در صفحه گذاشته شود و با عکس جذاب به پست جان دهید.)

 

3- سپس برای تدوین و دیزاین اسلایدهای بعدی می توانید از مطالب خلاصه تر یا کمتر با پرسش یا عنوانی جذاب توضیحات تکمیلی را بیاورید. ( برای مثال بنویسید که: چطوره توضیحات تکمیلی رو هم مطالعه کنید یا اول اینو ببینید بعد برید اسلاید بعد و ...)

 

4- برای اسلایدهای  بعد می توانید تنها عکس محصول یا خدمت مورد نظر را بیاورید یا حتی فیلیمی کوتاه داشته باشید.

 

5- در اسلاید های بعدی نیز می توانید با همین روند پیش بروید اما دقت کند که حتما از عکس های با کیفیت بالا و جذاب حتی گاهی اوقات عکس هایی که درون مایه طنز دارند  استفاده کنید.

 

6-به یاد داشته باشید که  اگر پیج شما کاریست   حتما از لگو مخصوص خود در تمام اسلایدها استفاده کنید ، همچنین گاهی اوقات آدرس محل کار یا آدرس سایت را نیز حتما در حداقل یکی از اسلاید ها قرار دهید.

 

نکته 1: امروزه به دلیل اینکه اینستاگرام بیشتر جنبه سرگرمی دارد از توضیحات زیاد در اسلاید ها حتی کپشن ها در پست جداً خودداری کنید چون مطالب خلاصه شده و کوتاه جذابیت بیشتری برای مخاطبین کم حوصله امروزی دارد.

نکته 2: از رنگ های متناسب با تصویر پس زمینه یا عکس انتخابی استفاده کنید به گونه ای که متن شما بسیار خوانا و تاثیرگذار باشد.

نکته 3: درصورتی که زمان کافی جهت انجام تولید محتوا ندارید از اینستاگرام غافل نشوید حتما این کار را به افراد ماهر در این کار بسپارید تا پیج شما را زنده نگه دارند ، برای پیشرفت بیزنس شما اینستاگرام  ابزاری است بسیار کم خرج اما با تاثیر گذاری بالا.

نکته 4: یک موردی که الان خیلی توی اینستاگرام جواب میده و به شدت باعث جذب مخاطب میشه تولید محتوا در مورد غذا، چالش های رقص و موضوعات طنز هست ازشون اصلا غافل نشید.

 

بهتراست  ازشرکت ها یی که درزمینه تولید محتوا و تبلیغات در اینستاگرام فعالیت میکنند استفاده کنید تا از تجربیات ومهارت آنها جهت پیشبرد اهدافتان به بهترین شکل استفاده کنید. ما به شما گروه محتوا نگار را معرفی میکنیم که درزمینه شبکه های اجتماعی وبرندینگ و  تولید محتوا اینستاگرام فعالیت میکنند.

 

شما هم اگر نظری دارید برای تولید محتوای جذاب کامنت کنید. منتظر ایده های جذاب تون هستیم.

 

 اگر مطلب برای شما مفید بود ، دیدگاه خود را ثبت بفرمایید.

تماس با مشاور پژوهشی ریسرچ ادیتور : 07191009198  - داخلی شماره 3

***در صورتی که قصد انجام ادیت یا ترجمه  مقاله یا استاندارد سازی ، و یا سایر موارد مربوط به فرمت و استایل مقاله خود را دارید ، میتوانید برای استفاده از این خدمت یک سفارش ثبت کنید و با هزینه ای پایین و با صرف زمان اندک این مورد را برای مقاله یا پایان نامه خود اجرا کنید***

 

 




ثبت دیدگاه جدید

لطفا جهت ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید !

×